Kick in, kick in.

Idag efter jobbet hade jag kvalitetstid med Bea, först på Playa del Solariet, sedan Coop och sen
lite middag på Max! Omnomnom... Och nu är klockan över ett, jag har fixat jobblunch till imorgon,
dags för en alldeles för sen dusch och sen HOPPAS jag att tabletten jag tog för en stund sedan
bara kickar igång som fasen! Sleep sleep sleep! : ) 

Först vill jag bara dela med mig av gårdagens/nattens bilder på håret, inte fullt så lockigt som det brukar 
vara, men ganska tjock och långt och fint efter 110 dagars växande, kämpande och joyful cheering! : ) 


 
På sista bilden har jag borstat lite brun/svart ögonskugga precis i hårfästet. Det är fortfarande rätt glest...
   

Postat av: Lilly

Kämpa på Ida! :D Du är bäst!

Svar: Tack! : D
Ida

2014-03-04 @ 06:55:04
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Eve

Tar med plattången på torsdag :)

Svar: Jaa, asbra, jag vill plattaplattahåååreeet :)
Ida

2014-03-04 @ 22:09:45
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0