Promenad / bad

Such a good girl *pekar på mig själv* jobbade först till 19:10, och klockan 20 begav jag mig ut i Fagerskogen
på en snabb promenad! Alltså snabb som i OJVADSNABBTJAGGÅR, inte att jag var ute i fem minuter.
Hur bra som helst! Är glad att jag kom iväg. Musik i öronen, träningstights på benen, och solsken nånstans
långt ovanför trädtopparna. Ibland grät jag lite men det blir så vissa stunder.
Innan jag gick ut så hällde jag upp ett bad som jag ska lägga mig i nu. Sen blir det middag.
Är hungrig och önskar att jag hade någon som lagade mat åt mig... anything
Jag vet inte ens vad jag ska laga, vad finns hemma? Äh, bad först, mat sen.


 
Thou shall not underskatta the power of the badskum.

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0