Här har man att göra.


Imorgon bitti kommer en herre, eller kanske två, eller kanske en dam, vem vet (men det var en herre
som ringde och bokade tiden iallafall) och fixar min nya kyl/frys. Ni som brukar läsa vet ju att jag varit
utan frys i arton dagar imorgon, på grund av ett litet haveri som den bestämde sig för helt på egen hand.
Bakom mig på den här bilden ser man sidan på kylen, den var lite.. belamrad, med saker, kan man säga.
Kort och annat roligt som man blir glad av. Jag har nyss plockat ner allt. Och det är nästan som ett helt
nytt rum här, alldeles ljust och.. blankt! Jebus! Och vad mycket större köket, eller man kanske kan säga
det-här-mellanrummet-mellan-kök-och-vardagsrummet, blev! Haha, man kanske skulle låta bli att sätta
upp en massa bilder och tjugofemhundra kylskåpspoesiord sen när jag väl fått den nya... if I can resist... ^^

Förut: (typ för en kvart sedan, fast bilden är från i april, showdags..)



Och nu ba' samma vinkel WOAH VAD TOMT!:



"Och här ser ni ett kylskåp...."



Höhö.

 
In progress.. sidan påbörjad, fronten = full med crap och tidningsannonser från några shower,
har redan plockat ner teckningarna från mina rara sykonbarn...



Nuläge.


Better? Better.

     ^^
 
 

Postat av: Patrik

Du har haft en välklädd kyl/frys. Är nog så det ska vara egentligen, ser så tomt ut annars. Lär nog pälsa på min kyl/frys också, den är nästan tom och tråkig, bara några kom ihåg lappar som jag ändå inte kommer ihåg för dom suttit där så länge.

Svar: Haha! Ja det blir ju så... Hmm, först när jag tog bort allt såg jag ju vilken skillnad det blev. Tokigt! Men seriöst, hade teckningar i "katthöjd" uppe fortfarande, som syskonbarnen ritat till Bella... och hon har ju inte varit här på ett tag, så... ^^
Ida

2014-10-23 @ 00:21:21
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Granntanten

Jag försöker hålla _rätt_ tomt på kylen och gör raider med jämna mellanrum, men _helt_ tomt går bara inte. Det är ett för bra ställe att hänga upp inköpslistor och barnascheman på.

Svar: Förstås! Ja inköpslistan lär ju iallafall få komma tillbaka... och min snygga turkosa ram (som det inte sitter något i ens)... och Nemomagneten då? Och Tiger från Disneyland... och.... nej du ser, det är ju omöjligt.. ^^
Ida

2014-10-23 @ 21:01:17
URL: http://granntanten.wordpress.com
Postat av: Vilja Lingonren

Jag har också haft en "full kyl", har en tendens att sätta upp alla mina illustrationer där. Sedan skulle lägenheten värderas och då fick jag ju plocka ned allt för att det skulle se så "clean" ut som möjligt. Har inte satt upp något igen, känns lite tomt... Lite ska man ju ha uppe!

Svar: Ja men eller hur! Tycker iofs att rummet ser större ut, men... jag VET ju att det kommer spåra ur när jag väl börjar sätta upp grejer igen! Som jag svarade på en kommentar här tidigare; först lär ju inköpsblocket sättas upp.. och min Nemomagnet! Och gosetigern från Disneyland... och... ja, precis, sen drar det iväg! ;) Har inte haft egna teckningar på kylen, däremot mina syskonbarns fina alster :D
Ida

2014-10-24 @ 19:31:20
URL: http://lingonren.se
Postat av: Vilja Lingonren

Haha det är ju så! Min lägenhet var ju superfin efter att ha "visningsstädat" den (ska dock inte sälja utan ville bara få den värderad). Men det är ju så sjukt undanplockat och opersonligt! Plockade ju bort allt! Nu börjar jag sakta men säkert sätta upp allt igen, haha!

2014-10-24 @ 21:57:41
URL: http://lingonren.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0