Hur kan det komma sig...

...att det inte går något roligt på varken Comedy Central eller TV4 Komedi just nu?
Är det inte medningen att det ska vara.. komedi.. där? Tänkte lite på namnen..
Okej, nyss var det Monty Python.. och det uppskattas ju varmt.. men nu är det något
annat brittiskt som snarare påminner om en tråkig buskisthriller. På CC har nyss något
tråkigt slutat, och något annat tråkigt börjat. Han från Arkiv X är med.
kan det ju bara inte vara komedi.
-"Can't you just fuck me?" frågade tjejen.
Och jag ba "Hahahaha!" - inte.

Och katten ba *klös klös klös* på mattan.

Jag satte upp gamla gardinstången igen, i vardagsrummet.
Lamellgardinerna kom ju aldrig upp.. får se när det blir av.
De ska ju lixom skruvas upp i taket så det är inget jag tar mig an själv!
Gick istället ut och plockade ner en av de svarta tunna gardinerna från balkongen,
och satte upp här. Det blev ganska nice. Varför bara en? Jo för att det står ett
bautastort skrivbord och tar upp all plats där gardinlängd nummer två ska hänga..
Ska åtgärdas.

Idag hade Leo 4-årskalas! Detta firades i solen i lekparken nedanför huset.
Leo fick massa fina presenter, och han fick Suuuperhunden Bolt på dvd av mig!
Jag var på plats innan och hjälpte till, samt även igår kväll (ja, för det blev ingen
utgång..) då vi förberedde tårtorna och jag gjorde en marsipandrake!
Yey! Det var definitivt första gången.. och även fast jag tyckte att den mest liknade
nån sorts svan-häst med taggar, så blev det ganska bra! ^^

Efteråt följde jag med Elin & Herman hem. Elin, jag & Maja glodde lite på Dreamgirls
medans Herman lade det sista taket på nya uteplatsen. Så nice! Sen stannade jag 
på middag och sen skjutsade Elin mig hem.
("Hur man kort sammanfattar drygt 5 timmar")

Och jag skulle väl kunna typ diska, städa, ta tag i mitt sorgliga liv eller nåt annat bra..
Men istället sitter jag här. Och glor samtidigt på dålig TV.
MEN! Jag har ju faktiskt rensat avloppet i badrumshandfatet! Det var typ ganska 
mycket hår och annat äckel där. Luktade mök. Och en tops! How the hell?
Inte konstigt att det rann lite långsamt..... Diskade rent äckelrören, och nu rinner
det som det ska. Wohoo! Duktig flicka. Tänk om jag kunde ta tag i disken också.
*kollar över axeln*

Okej, jag kan åtminstone tömma diskstället och så ser vi vad som händer...

 

Postat av: Herman

Att rensa avlopp är terapeutiskt!

2009-08-02 @ 23:20:50
Postat av: B E A <3

Hoppas att din helg har varit bra :D

2009-08-02 @ 23:22:02
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: MARIA

Fin blogg :)

2009-08-02 @ 23:49:13
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Carro

Heeej sötnos, awh.. jobbigt som fan med avlopp ju, men bra att du pallade, det gör inte jag :P kraaam

2009-08-03 @ 06:59:13
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: Lajl

åååh ida, hur gör man?! jag har stopp i min badrumsvask men orkar inte ringa vaktis. vill själv. kan själv. men hur? haha..

2009-08-03 @ 18:30:58
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

sv: tack så jätte mkt. har alltid vatt paps som fixat sånt innan.. men jag tänkte.. dax att bli vuxen snart, hah. fast jag vet ändå inte om jag vågar. tänk om jag tar isönder den lixom. knäcker hela röret o får översvämning o shit. hade ju vatt poppis att avsluta hyrningen av lägenheten så.. nooooooooooooooot.

2009-08-03 @ 23:00:47
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

sv: tack så jätte mkt. har alltid vatt paps som fixat sånt innan.. men jag tänkte.. dax att bli vuxen snart, hah. fast jag vet ändå inte om jag vågar. tänk om jag tar isönder den lixom. knäcker hela röret o får översvämning o shit. hade ju vatt poppis att avsluta hyrningen av lägenheten så.. nooooooooooooooot.

2009-08-03 @ 23:00:48
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0