Julkonsert 2009 - done!

Nu har vi lämnat även Julkonsert 2009 bakom oss!
Och ja, vad ska man säga? Ärligt talat så tycker jag det gick över förväntan med tanke
på hur lite vi egentligen övat.. och det var fullsatt till nästan sista stol, och trots att vi
missade en insats, och Cia började två gånger på fel låt för att Thessan råkade presentera
fel, och att vi snubblade lite på orden i Mössens julafton (trots att vi minskat ner till fem
verser istället för åtta),
och att vi inte var helt friska, och att många fattades - så verkade
publiken tycka att det var jättebra! Och det var kul! Jag är iaf nöjd, och kunde nog inte
presterat bättre än jag gjorde med min nästäppa.
Nässprayen och de starka halstabletterna gjorde nog sitt...

Efteråt kunde publiken stanna kvar och fika, och så gjorde även vi, plus hade möte inför
helgens julspelningar, plus roddade tillbaka, plus hade styrelsemöte. Jag kom nyss hem!
Ja nästan nyss. Har hunnit kissa, dricka vatten, prata i telefon och klappat Bella på magen.
Imorgon är det spelning igen, fast denna gång bara med syrrorna, vi ska sjunga lite på
pappas boende. Och det ska väl gå bra, hoppas vi.. : )

Damn, varför har jag fått huvudvärk?  
Har haft det sen vi gick av scenen så jag hoppades på att den skulle ha försvunnit by now.
Får väl lassa i mig lite värktabletter och vatten och... vila...

Puss & godnatt! ♥
 

Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte fin blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-18 @ 13:22:07
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0