Bailando

...och efter att sambon läst gårdagens inlägg ställde han sig och diskade idag!
Trevligt! Nu kom han precis tillbaka från Maxi, det börjar nalkas middag.
Kycklingfilé, potatisgratäng & sallad. Nomnom. (jag borde dock avstå från gratäng..)
Jag tog hand om all tvätt som låg i sovrummet, och har även dammsugit där inne
och ska städa lite på byråarna, de var dammiga som fan!
Stora Expedithyllan är också dammig som fan men den orkar jag inte med idag.

Imorse (hmm, klockan var väl kanske 13..) så drog jag på några låtar från showen
och dansade. Det är den enda träning som funkar för mig! Dansa bort fläsket!
I really need it, jag väger mer än jag någonsin gjort, och här tänker jag inte stanna.
Miche laddade ner en dansträningsvideo till mig också, den ska jag lätt shaka loss
till när han är och jobbar! Och fan för mig om jag inte grejar det här nu...

Nä, nu ska jag damma i sovrummet.
Chop chop.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0