Blås blås

Dagen:
Gick upp ur sängen kl 10:15, och en timme senare kom lillasyster Hanna förbi
med sina två kids i barnvagnen. Vi gick till Donken och träffade storasyster Elin,
och käkade lunch och fikade tills Elins lunch var slut. Trevlig start på dagen!
Sen kom Miche, och vi tog en promenad till Växtriket och tittade på blommor
till Hannas balkong. Det var soligt som fan ute men det blåste jättekallt och mycket!
Värsta minuspoängen på det! Sen gick vi till pappa på ålderdomshemmet och
hälsade på lite. Jag tvingade Miche att glo lite på bebisbilder i gamla fotoalbum,
och sen gick vi hem.

Kvällen:
Jag tar med mig vin och cyklar över till Hanna för att kika på ny-stylade balkongen
och dricka lite vindrinkar! Nice! Och eftersom jag alltid får huvudvärk när jag dricker
så laddar jag upp med resorb här hemma.. *slurk*
Jaha, nu ska jag visst köpa med mig läsk också. En BiB, en liten flaska bubbel, och
läsk. Jaså var det JAG som skulle stå för det här kalaset nu va? Hahaha! : )
(tss, lillasyster bjöd ju faktiskt på lunchen..)

Putti flö!














Postat av: Lina

Oh nu minns jag att jag fick en resorb av dig på Valborg, jag har nog den att tacka att jag inte alls var bakis dagen efter!

2009-05-15 @ 21:27:17
URL: http://akravasta.blogspot.com
Postat av: Ida

Wohoo! : ) Resorb hjälpte nog oss båda!

2009-05-15 @ 23:52:12
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0