Pista-what?

Håhå, nu är jag tillbaka! Burr, det är kallt ute. Men skönt med lite SYRE!
Tog med mig en Ikeakasse full med pantflaskor, så jag fick 22 kronor extra att
handla för.. men på nåt sätt räckte det ändå inte till tandkräm...?
Vadå, bara för att jag MÅSTE ha den dyraste? Suck. 30 spänn för EN tub.
Jag får väl snåla tills A-kassan kommer. Eller sluta borsta tänderna.
Jag träffar ju ändå aldrig nån! (Tsss...)



Köpte middag också. Ica's Mozzarellapizza. Det kan jag nog få i mig.
Plus Kinder Maxi, och ytterst lite Ica's salta pistachnötter.
Öh? Heter det inte pistage?
*googlar*
Jo det gör det!
Vad är det för fel på Ica egentligen? Det står "Pistachnötter" på påsen.
Elller nej förresten. Det är särskrivet också. Det står "pistach nötter".
Shit, alla fel! Bra jobbat!

Hur som haver, jag har köpt allt jag skulle, minus tandkräm, plus lite annat.
Det gäller ju att prioritera.. Soffan är för övrigt kissfri (ja, från nytt kiss iaf)
och katten är himla nöjd över att få gosa på en soffkudde.
Och jag är så glad när hon är glad!






Fick hem lite nya etiketter också, som betyder att jag ska knalla ner till sjukhuset
och bli stucken i armen.. buhu. Sen vet jag inte om det kommer ge något vidare
bra resultat eftersom jag typ aldrig äter de där tabletterna! Darn it! Bad Ida!
 
  

Postat av: bealux

vilka NÖTTER! HA HA HA HA!

2009-11-13 @ 20:47:21
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/
Postat av: Carro

Mupp-nötter oh yes! Bella alltså, jag är nog kär i din katt - hon är ju så gullig! Mattias köpte glöggen idag, tindra-glögg 2.2 % alkohol i den jag som är typ nykterist men ja, den var himla god faktiskt, mysigt med glögg tycker jag :)

2009-11-13 @ 21:40:02
Postat av: Storebror

ÄT TABLETTERNA DITT LILLA PSYKPUCKO!!!!!!

DU SJÄLV ÄR DEN SISTA SOM MÄRKER NÅT!!!

ANNARS KOMMER JAG O HEMSÖKER DEJ O MATAR DEJ!!!

ANNARS........HA EN TREVLIG DAG:-)

2009-11-14 @ 12:42:34
Postat av: Ida

Jag veeeet! Men de är äckliga. Blä.

Och det enda som märks är den stora räkningen till Apoteket!! ^_^



Krams

2009-11-14 @ 15:37:50
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ph

Storebror har koll på läget : )

2009-11-16 @ 00:27:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0