Bored!

Buhuuu, det här avsnittet av Big bang theory såg jag ju inatt!!
Åhhh, vilket ilandsproblem, och iiiiingen har uppdaterat sin blogg förutom typ Mjao (Mia.O)
och Cia (men det läste jag ju för längesen och det hon skrev var att hon kanske skulle
sluta blogga, god no!)
och jag har sååååå tråkigt. Bella ligger under filten i sängen och
jag funderar på om vi ska klä på oss - åtminstone jag - och dra på kopplet - hon - och gå ut på
promenad på gården här. Det är ju lite sol. Säkert ingen värme men lite syre sulle inte skada...
 


Postat av: Patrik | Bloggliv.ws | Livet i Bloggform

Mitt inlägg var ingen pik till ditt, för jag skrev mitt på morgonen och du skriv ditt på kvällen :) Såå förutseende var jag inte.



Ska nog gå ut i solen jag med, råkade somna på sängen nu på eftermiddagen.

2010-04-26 @ 15:34:30
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Mia

Hoho, du är inte alls utanför systemet. Dumt att bara utbilda sig för utbildningens skull om man inte vet vad man vill, liksom :O



Jag ska i alla fall söka dövblindtolk! Om jag hittar till rätt pendeltåg, i rätt tid. Mycket mycket troligt att jag inte gör det nämligen. Mia i Stockholms rusningstrafik. Du hör ju själv :D

2010-04-26 @ 19:37:30
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0