Clothes..

Just det, jag oooorkade ju inte lägga in mina provhyttsbilder häromdan (eh, onsdags?) och eftersom
jag är så sjukt understimulerad just nu så får jag väl göra det nu... like anyone give's a shit lixom! ; P
Nä, men jag är ju en sån jävla fotomaniac som måste dokumentera A L L T . . . .   (Detta på Lindex)


Alltså såhär snygg var jag redan innan jag började prova kläder, FATTA vad skönt med strumpbyxor & kjoool!
Ljuva ljuva vårväder : ) ♥

          
            <- Den här vill jag ha!

Och med denna bild: - vill jag säga - Nej E! Den är inte snygg, inte på mig! : D
Nu måste jag gå och lägga mig, i sömntablettsdimma, för imorgon ska jag upp tidigt!! Jaoohh!
 


Postat av: Carro

mycket snygga kläder hörrö... :)

2010-04-17 @ 23:59:53
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0