Inte så laktosfritt!

Haha, alltså jag MÅSTE rakt-av-citera sms:et jag fick av syster Elin nyss:

"Ha, en stor lastbil har gått sönder och gått AV på mitten i Ulundarondellen!
Den var fylld med smörpaket och ostar som nu ligger utspridda över hela gatan,
vi försökte precis åka där men fick åka annan väg. Spring dit om du har tomt i kylen!
Haha, underbart! Hela vägen fylld av Bregott! Kram!"


Amagad.. och det är ju inte ens första april,
det här är ju nästan för roligt för att vara sant!
Fast stackars han/hon som kör.. ^_^
 

Postat av: Wasberg

Oh no.. nu lär ju inte jag ha nått jobb kvar om allt ligger på vägen.. ;)

2010-04-07 @ 15:38:11
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Här var det en bil med djupfryst pizza och sånt som gick av vägen för något år sedan. Tror det var många som levde på pizza efter det. Jag var inte en av dem.. :)

2010-04-07 @ 16:40:09
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Anonym

det var med högsta sannerlighet en HAN som körde..

2010-04-08 @ 08:35:50
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0