Lång mening!

Peeew, vilken dag! Gick hemifrån strax innan halv tolv, mötte lillasyster + Viggo, promenerade ner
till Wickmans, tog bord, sen kom storasyrrorna, alla käkade medan jag sänkte tre koppar kaffe, sen
en sväng på stan, prova skor, Apoteket, Lindex, ner mot Coop, M-Huset, mer promenad upp på stan
igen, sen skiljdes vi åt och Hanna sällskapade med mig hem hit, fyllde på Viggos vattenflaska och fick
lite cornflakesfika i burk, sen gick de två hem! Jaaaaa! Plenty plenty, och jag har ont i fötterna!
Inte lätt att vara stövlettsnygg en hel dag... ^^

Bilder - alldeles lagom många!


                   Hanna & Elin bloggar också!


             


                         


Hanna kanske skulle kika förbi här hos mig senare ikväll. She's so welcome!
Tack för idag alla inblandade! ♥

Postat av: Eve

Haha, och Robins pappa kör förbi Åsa utanför fönstret. What a coincidence.

2010-04-12 @ 18:53:47
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: S.

finfinfinfin!

2010-04-12 @ 21:10:10
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Storasyster Annie

Hoppas ni hade kul :-)

2010-04-13 @ 10:20:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0