Imorgon, 13:00 @ Skolparken! Be there!

Meh. Jag filmade, under repet. I smyg. En hel låt. Men sen råkade jag TA BORT den! Måhhhh.
Hade ju varit liiite kul att lixom bara slänga upp en liten teaser inför imorgon. Men nu blir det inte så.
Ni kan få teaser-foton istället. Typ skitpyttejättenågra.






Efter repet - som för övrigt gick amazingly fantastic! - så åkte jag med Furin's och handlade, och upptäckte att
jag GLÖMT min mobil på Musikskolan! Måååååhh! Så Magnus fick åka dit igen och hämta den och dumpa i deras
brevlåda. Uhu. Så det ordnade sig ju, men jag HATAR att inte ha koll på mina grejer. Gah!

Sen följde jag med Furin's hem och åt middag och tillbringade lite kväll, sen blev jag hemskjutsad och har nu varit
hemma i... vem fan bryr sig, och jag har ingen koll. Typ drygt en timme, however. Miche sms:ade och skrev att
Bröllopsfotografen går på tv men jag är alldeles för trött för att kolla. (Aldrig för trött för att blogga?)
Men den är på i bakgrunden iallafall.

Har massa godis kvar sen igår. Hur "massa" man nu kan ha, på en påbörjad 250-gramspåse. Lagom massa.
Jag har typ tappat allt sug. Det gööör inget, men fan vad jag är sugen på Cola jämt.



Imorgon på Sensommarfestivalen i Skolparken. 13:00. On stage. Jättebra (och snygga!). Lovar lovar.
Kom, kom, kom!  
                                                                                                                                      

Postat av: carro

Superfina bilder ändå, och de va väl inte så skitpyttejättenågra? :P :)



jobbigt att glömma mobilen, tur att du inte glömde den på typ ica eller så..



mysdressen är underbar, love it!

2010-08-28 @ 22:08:40
URL: http://rosatussilago.wordpress.com/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Jag tror att man klarar av mycket mer än man tror, jag tror att den riktigt styrkan kommer fram då den behövs. Den ligger där inne och lurar, väntar på rätt tillfälle att få ge sig till känna.

Vissa dagar är man inte stark, men är inte ens ett endaste dugg modig. Men jag lovar, när det behövs så är du okrossbar, precis som jag!



Och en fet, lite konstig katt är alltid bra att ha!

2010-08-28 @ 22:09:38
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: Mia

Jag älskar Bröllopsfotografen!!



Fast den gör mig lite ledsen också. Jag sitter typ och gormar ''Gör inte så, gör det rätta!!!!'' hela filmen. I sann Mia-anda. Hoho!

2010-08-28 @ 23:44:07
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Eve

Sv: Ah...du avslöjade mig, ville så gärna ha en vit iller så jag kastade ner henne i klorin. :P Haha, nää..försökte med Robins skitvita tröjor, men de fortsatte vara bara skitvita. Sen kör jag i badkaret och toaletten. Killing all the germs!! :)

2010-08-28 @ 23:47:21
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Sarah

Bröllopsfotografen suger tycker jag :P

2010-08-29 @ 09:11:58
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0