Måndagsbrunch

Idag fick jag betalningspåminnelse på hyran från Intrum Justitia. Huuuu. Men eftersom jag betalade hyran förra
veckan så ringde jag dem på en gång och jag behövde inte betala några extra kostnader. Phu! Don't like this.
Eller, I like att jag slapp kostnaderna, men bara att få det där kuvertet på dörrmattan är ångestframkallande.
Har fått det ett par gånger någonsin, men aldrig någon betalningsanmärkning iallafall. Good good.

Tack för era fina kommentarer om mina snygga bilder! ; ) Hähä.
Ska slänga upp lite fler. Efter att jag plockat undan frukosten/brunchen.
Idag blev det mitt nya té (grönt té med mandarin & apelsin, såg det i någons blogg och köpte!), äggröra - som
EGENTLIGEN skulle blivit en omelett men det blev bara.. rörigt.. - med bacon & paprika, och sen ketchup till det.
Och så lite macka med ost men den orkade jag inte käka upp. Ska nog fixa lite mer té. Visserligen är det lite
för mycket sol & varmt idag för att dricka té.. men man kan ju låtsas.. ^^


Fan. Åt en nektarin vid soffbordet igår och glömde slänga kärnan. Nu har två (?) fruktflugor hittat den. FAN! 
  


Postat av: S.

Doh!

2010-08-16 @ 18:23:24
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Linna

ja hatar med sånna brev... brr---> man får ont överallt.

fasen va gott det lät med omelett då :)

ha en fin kväll sötnos

2010-08-16 @ 21:25:27
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Morganstine

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-01-11 @ 10:03:30
URL: http://morganstine.blogbow.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0