Idag är det 31 grader varmare än i måndags...

Fick nyss verifieringsorden "disk 10-minute" när jag skulle kommentera blogg.
Är det ett tecken? Borde jag ställa mig och diska i tio minuter? Möjligen.
Men jag orkar inte just nu.

Kom ju nästan nyss hem från dagens bravader! Mötet gick bra, Björn - som han heter - var jättetrevlig
och hjälpte mig fylla i en blankett samt snackade om en massa andra saker. Han pushade (tvingade?)
mig även att söka det där jobbet, eller åtminstone höra av mig till henne, eftersom jag känner henne,
kanske få komma dit på en kopp kaffe en arbetsdag och kika på verksamheten.... vågar jag det?
Han skulle iaf ringa mig om en vecka och kolla hur det gått med det. Hehe. OM det gått med det, sa jag.

För övrigt REGNADE det på vägen ner. Regn! Hur längesen var inte DETOgilla!!  
Var blöt som en guldfisk när jag kom fram till mitt möte.. Snygg I Håret AB.

Sen tog jag en väldigt kort runda på stan och tog kort på skinnjackan på HM och mms:ade till Miche,
glömde dock prova tillsammans med klänningen! Oh you know, den där prickiga saken som jag hittade förut...

                       
           Näää, det här är ju MIN jacka.. min fina kappa.. love love! ♥ Från en grå till en annan lixom!


 
                                    
                                 (det var såklart den här prickiga saken jag menade!)


Sen gick jag hem, försökte undvika att gå nedanför hustak som det kunde ramla mördar-is ifrån,
tog en sväng in på Lidl och köpte mjölk & smör & pålägg.. det har varit fattiga frukostar på sistone!!
Nu är kontot också fattigt, TÖMT tillochmed.. hoppas på en fet summa från Försäkringskassan nästa vecka!
HAHA. Dream on. Blir glad om det kommer nåt överhuvudtaget, känns det som...

Ikväll ska Laura & jag hälsa på Linda i hennes nya lägenhet, och laga mat & dricka vin!
Hur trevligt lät inte DET lixom? Har inte träffat Linda på väääldigt länge, så bara det känns ganska nice! : )
 


Postat av: Kamilla

de låter naajst:), men du sjunger ofta elr hur? Ser bilder i headern :P

2010-02-26 @ 18:05:19
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: Katarina

Regnade här i natt. Mycket konstig känsla då jag inte sett regn på flera månader! Skinnjackan ser tjusig ut.



ps. såg på facebook att vi har vänner gemensamt, it's a small world :)

2010-02-26 @ 18:29:46
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/
Postat av: paij

det var ju SICK i måndags morse vid sjum -29 liksom. vad är det!?

2010-02-27 @ 00:20:09
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0