Let me hear ya' flow, sisters..

Phu, whatta day. Repet inför mässan gick väl ungefär som förra helgen, men addera en barnkör, lite fler folk,
och dessutom en hel blåsorkester och ett kompband, och lite sämre repdisciplin... så har ni vårt rep. Tjoho!
Fick med mig Karin - wohoo! - att sjunga på låten som jag ska vara solist på, så nu är vi två! Yey!
Den där med fyra rap-verser.. C'mon, c'mon, uh, uh, uh! Njaa.. men det blir nog bra, Karin & jag fixar det! ^^

Efter repet (som höll på till 15 istället för 14...) så gick jag till Eve, och fick ananaspaj & kaffe - yeah!
Sen har vi mest hängt.. och snackat.. och planerat - både möblering & illrar & barn & namn & trubadurlåtar -
och sen åkte vi till Ica och handlade och sen fick jag skjuts hem. Ikväll blir det lövbiff & sallad & dans!
Tjolahopp! Om det är någon som vill ogga i valfritt ämne så är det bara att glida in bland mina kommentarer,
jag har tydligen ett forum för sånt där. Puss! 
 



                                    



                                      Oh, kolla in mina nya fransar förresten, looooovely:

                                     
                               (visst borde det vara okej att ha lösögonfransar varje dag? ^^)
 
                                    

Postat av: Maja Lilja

jag satt senast idag o försökte få på mig lösögonfransar från H&M... tänkte de kan inte vara så svårt då jag har diplom i ögonfransförlägning... men shit jag fick inte dit den bra! du får gärna ha en "skola" i din blogg om hur man sätter dit dem :)

2010-02-07 @ 19:55:47
URL: http://www.majalilja.com
Postat av: Storasyster Elin

Hej, ang lösögonfransar, här kommer tips från storasyster som förser lillasyster Ida med fransar:

1. Böjda fransar.

2. Massa mascara, gucka på ordentligt! : )

3. Tryck dit fransarna, jag använder bara fingrarana, tycker att pincetten blir lite för pillrig till sånt här finlir, faktiskt.

4. Tryck en liten stund, kom så nära din egen fransrad med fakefransarna som möjligt!

5. På´t igen med ögonfransböjen, och liksom "tryck ihop" dina egna fransar med dom fejkade. Då får man ett riktigt schysst "uppvik" dessutom.

6. KLART! Sitter som berget kan jag lova, eller iallafall genom en hel svettig show.. ; )



Lycka till : )

2010-02-07 @ 20:14:32
Postat av: Betsy

Men hårdrocksbilder och hoppa fallskärm är inte samma sak alls, rock/sång/show är kul och det får man skryta med. haha. Ja, det är ju lika mkt fart i dina kommentarer som i bloggen. Mkt bilder med gillas... Jag fortsätter och läsa. just so you know.

2010-02-07 @ 20:32:50
URL: http://korrektochperfekt.blogspot.com
Postat av: Ida

Yo Elin jag skrev det precis till hon som frågade men tack för att du förser resten av mina läsare med sån sjukt viktig info! ; D Fast alla har ju inte lika snygga lösfransar som vi har.... ♥

2010-02-07 @ 20:36:14
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: brorsan

får jag ogga,får jag ogga... Jag vill jag vill: närå... hoppas d kan va slut på den historien nuoch vederbörande kan ta sej i skinnet...Tack för kvällen igår Ida...vart kan jag skaffa såna snygga fransar...stora nog att ha på jackan=)

2010-02-07 @ 20:57:18
Postat av: S.

Fina fina ida!

2010-02-07 @ 21:36:00
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha Niclas, vadå, som Ola Salo eller? ^^ Fjäder-style..

2010-02-07 @ 23:00:45
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Carro

verkar ha varit en schysst dag, kul me fina bilder :D



kraaam

2010-02-07 @ 23:49:08
Postat av: kattis

tack för senast, våran dejt vart underbar, mer sånt =)

Har använt lösögonfransar en gång, fy fan säger jag, e ju rena plågeriet =)

2010-02-08 @ 13:01:04
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0