Måh-ndag

Jag hade tre viktiga samtal att ringa idag.
1) Psyk
2) Försäkringskassan &
3) Arbetsförmedlingen

And guess what lixom, nej doktorn på psyk är fortfarande på semester till mitten av mars och
min handläggare på Försäkringskassan har semester i ytterligare en vecka och min handläggare
på Arbetsförmedlingen är också borta någonstans, återkommer imorgon. MEN SUCK!
Varför verkar det som om vissa människor jobbar väldigt lite?
Och vissa som vill jobba får sitta hemma och inte göra ett jävla skit.

Ska få prata med en annan handläggare på FK nu, "du har plats 49 i kön", men tror jag denna kommer
att kunna svara på mina frågor? Kan någon, nånsin? Nä.
 
♦ ♦ ♦

Okej nu var jag lite negativ, jag fick ju faktiskt prata med en jättetrevlig tjej (men fatta hur sällan det händer)
och hon kunde hjälpa mig och framföra mina uppgifter till min handläggare så hon har dem när hon kommer
tillbaka. Great! Fast det viktigaste samtalet (AF) får jag alltså ringa om igen imorgon eftersom hon inte var
på plats och det här måste jag fråga just henne om. Fan! Ännu en dags ovetande!!

Fick panikattack inatt och kunde inte somna och bara grät och grät och kunde inte andas, fick ringa Miche vid
2:30 och väcka honom, för jag höll på att gå sönder kändes det som. För jag har ingen kontroll, inte över
nånting. Jag VET inte om jag får några pengar alls den här månaden. Lite som förra månaden fast värre.
Hur trollar man fram typ 8000 spänn om det blir så? Snart två månader på arbetsförmedlingens "program"
har gått men jag har fortfarande inte träffat någon, fortfarande inte haft ens blivit kallad till något möte. 
Är det min åtgärd? På riktigt? Var skeptisk till detta redan från början, oh I knew I was right....

Vill inte ogga om det här i bloggen, vill egentligen skriva att ååååhh vad fint väder det är och solen skiner
idag igen, och nu ska jag äta frukost i soffan bredvid min fina fina katt som aaaaaaldrig kissar på mattan..
Men, ja, ni vet.. 
   


Postat av: linna

usch ja hatar sånna panikattacker. man tror man ska dö i sånna lägen. Hoppas att miche kunde få dig att må lite bättre.



och ja dessa handläggare hit o dit verkar vara bra på att gömma sig. jag hoppas det löser sig fr dig ida. PUSS

2010-02-22 @ 12:12:57
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: linna

nej man måste försöka komma undan alla dumma tankar men det är inte alltid så lätt. usch.



kom förrsten inte in på msn i helgen, min dator hemma är verlikgen helt mupp, men maila gärna till mig sötis. jag kollar min mail på jobbet flera ggr dagligen så det kan nästan bli som att chatta ;) puss

2010-02-22 @ 12:22:39
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Eve

:( Inte kul alls att höra ju! Men vet precis hur det är. Aftonbladet nästa?

2010-02-22 @ 12:23:42
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Det är synd att det bara får jobba inkompetenta människor utan empati på platser som AF och FK. Förstår att det är jobbigt att vänta på pengar och inte veta om det kommer några. Hoppas allt löser sig så du får må bra och slipper oroa dig.

2010-02-22 @ 12:59:53
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Natta

vad jobbigt!:(

Men kan du inte söka lite vikariejobb inom förskolor i enköping? så får du in lite inkomst iallafall. Och du som är så duktig med barn, så dem skulle nog ta in dig på direkten!:)

2010-02-22 @ 13:29:00
URL: http://timeslikethese.devote.se/
Postat av: Niko

Tja,psyket är ingen höjdare om man mår dåligtjag tror att du skulle må ganska bra om du åt htp 5 istället, det är ett substitut till sömnmedecinerna,om du var min flickvän så skulle jag aldrig låta dig ha med psykiatrin att göra:)jag tror att jag skulle hjälpa dig mer än dom...här är en sida på tabletterna:http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/halsokost/-5/5-htp

2010-02-22 @ 14:57:55
Postat av: Ida

Niko - om jag ska ha kontakt med psykiatrin eller ej känns inte som om du har med att göra, fast alla får ju tycka som de vill : ) Har redan sömntabletter, som däremot inte funkar, och skulle hälsokostpiller funka bättre? Vem vet? ^^

2010-02-22 @ 16:38:47
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: kattis

hatar panikattacer. fått mycket sånt förut, ingen höjdare, men söker bara efter luft men ingen som kan ge de. Jag hoppas han gav dig stöd, man behöver de i såna lägen.

tycker du är en härlig tjej! KRAM på dig

2010-02-22 @ 16:39:22
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej igen:) kanske inte, det är föressten inga hälsokost piller:)Jag är föressen lika gammal som dig,alltså det var mest utav omtanke jag skrev det med psyket,inte för att lägga mig i ditt liv.



Jag förstår dig att du blir suspekt,läs iaf kommentarerna på medecinen jag tippsade dig om:)den bästa läkaren i livet är tyvärr en själv... kram

2010-02-23 @ 14:53:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0