Systerdate / lunch / möte / fika / you name it!

På väg ner på stan imorse i solen, med frost på halsduken:


Träffade Elin strax efter 10, lallade runt lite på HM och Lindex... provade en massa, köpte inget.
(nope, sånt finns det inga pengar till fastän jag hittade MASSA fint!)


T.ex en massa snygga (överdrivet kvinnliga) kläder från HM - och sen en barnjacka från Lindex that I liked!
                             Blev kär i den här korta skinnjackan från HM som gick på 399 spänn.. 
                                                  
                                                  och imorse kom ju detta hem till mig:

                                                  
 - men jag har ju ÄNDÅ inte de där tvåhundra spänn:en som fattas för att kunna köpa den! MÅH!!!
Den satt oväntat bra på min alldeles för korta päronkropp och var dessutom LJUS (beige/grå), inte svart.. 
Sen hittade jag coola lyktor på Åhléns som jag vill ha.. Som säkert kommer vara slut när jag har råd.

            

                                   Elin & jag salladslunchar och dricker kaffe på Wickmans! 

                                               
Sen skiljdes vi åt, jag gick till Apoteket och köpte värsta pillerbuffén för över 2500 spänn (på frikort, tjoho!)
och gick sedan till mitt Arbetsförmedlingsmöte.. och sen efter det till Försäkringskassan.. fix fix!
Sen mötte Elin & c:o upp mig igen efter deras dagishämtning och så följde jag med dem hem!
Där blev det sconesbak och téfika... Yum yum.

      



            


Postat av: Eve

Dra på trissor vad snygg bilden blev på dig, den innan bakbilderna.

2010-02-24 @ 20:59:14
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Eve

Jamen jag tänkte såhär: Om jag nu ska bli så händig i köket som jag vill, baka och laga mat och greja. Då kan jag väl lika gärna dela med mig av allt jag gör. Haha. :) Min mat är god mat! And yes...i would love to try your thaifood!

2010-02-24 @ 21:27:51
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: S.

Åh, en riktig bakmaskin! en sån skulle jag vilja ha.

2010-02-24 @ 23:07:16
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0