Pure Malt @ Dubliner - dagen efter

              

Vilken kväll! Jag var inte så laddad på dagen, och inte Bea heller tydligen men det ordnade sig emot kvällen.
Vi tog bussen 16:15 från Enköping mot Bålsta, där vi bytte till pendel mot Sthlm central.

                                                  
                                          (Bea med nyklippt lugg, värsta snyggingen!)

Där mötte vi upp Nea, sen tog vi tunnelbanan till Fridhemsplan, där vi mötte Louise, och sen gick vi hem till
Louise's kompis Anna-Karin som bor där i en jättefin lägenhet!
Där förfestade vi soft style, men kina-hämtmat och vin. (och lite skoputsning)



Sen gick vi vidare, A-K skulle på annat galej så vi andra fyra gick till en liten krog som hette... Dovas!
Litet, trångt, pytteliten toalett med farlig handtorksfläkt, men billig dricka. Tjoho!


                              Louise har druckit röd dricka = Bacardi Breezer Watermelon ; )




Sen tog vi tunnelbanan tillsammans med vår bag-in-bag och ett stulet ölglas - mot Hötorget!





Sen framme på Dubliner! Pure Malt stod på scenen och ropade ut "Här kommer Enköping!", när vi tog plats i
publiken - vilket välkomnande! : ) Tjejerna drack öl men jag höll mig till vatten för att minska risken för den
enorma huvudvärk som jag brukar få när jag dricker (nej, inte dagen efter - MEDAN jag dricker). Och vi dansade
och dansade, själv blev jag uppbjuden av sångaren mitt under en låt och dansade loss med honom framför scenen!
Sjukt kul!




                                               André har koll på kameran, härligt! : )







                                 Kolla vilken fin panoramabild jag tog! Woop woop : )





Minuspoäng till de två damerna som skulle dansa in i oss och började bråka med mig och sa att jag var
"helt galen" (!!!) bara för att jag bad dem sluta dundra in i oss, trots att vi bara stod still, och trots att
jag var jätteglad och trevlig och dessutom väldigt pedagogisk. De var nog lite schizo. Eller typ massor.

Sen gick jag & Bea till pendeln för att åka tillbaka till Bålsta kl 01:43, och under resans gång blev Bea illamående,
stackars liten! Men det gick ganska bra, sen i Bålsta hämtade Eve & Robin oss med bil och sen blev det hemfärd.
Äntligen! Var så trött.. längtade hem till sängen.. Stackars Bea var inte i bästa skick, haha! Följde med henne upp
i lägenheten för att hämta mina kängor, sen hem till mig typ halv fyra.. Skönt att vara hemma! Bea var inte den enda som
kräktes, Bella hade kontrat med en torrfoderspya på filten i soffan och jag kräktes av min huvudvärk (som kom på pendeln).

Sen dök jag i säng, efter att ha tagit värktablett & resorb. Vaknade några gånger under natten eftersom jag
visste att jag skulle upp och sjunga idag.. Zzz.. Gick upp 10:30 och var verkligen inte pigg, men mådde bättre
än jag trodde att jag skulle göra! Tjo! Iväg och öva inför Skrikmässan.. blev tilldelad ett solo, halvt motvilligt men
jag var fan beredd på att det skulle hända, speciellt på den låten.. Måh! ^^ Vi blev kvar lite längre än vi behövde,
både Hanna & jag var kvar och vi gick till Karavan efteråt och delade på en pizza! Mmm, precis vad min bakismage
behövde! Och cola.. åh, det var nog bäst idag! Nu borde jag gå och handla men har inte så mycket pengar som
jag önskar - fast handla måste man ju... Sen får vi se om Hanna och kanske Eve kommer över och glor på
videokamerafilm med mig, maybe maybe! Om inte så ska jag slappa i soffan hela kvällen.. I deserve it.

TACK BEA för en oförglömlig kväll igår - hon betalade allt som min kombinerade försenade 25-årspresent/julklapp!
Det var en riktigt riktigt kul kväll, synd att den slutade lite olyckligt! Puss på min bästa tjej!
 

Postat av: niclas

Hallo sys.. du verkar ju haft "thee röjarnatt"=)

Prova du Kilkenny..ITS DA SHIT!! tat lungt ida dårå- så höres vi av..Ps Om du inte har nåt att göra kan du ju alltid komma hit o skotta=)

2010-01-31 @ 18:51:50
Postat av: Eve

Fan vad jag saknar alla mina armband! Undrar var de har gömt sig. They come so good in handy!

2010-01-31 @ 19:00:31
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: André

Nu har jag läst din blogg. Världsklass! / André

2010-02-09 @ 10:16:45
URL: http://puremaltsverige.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0