Vikten & temperaturen!

Wohoo, nu gick det förra att publicera. Finally.

Vägde mig nyss: 68,5. Haha! Jo-jo. Fast inte jojobantning, utan bara jojoliv. 
Startade på 74 i höstas (september typ) och gick sedan ner 7 kilo - landade på 67 i december.
Inte för att jag varit duktig på nåt sätt, varken åt sunt eller tränade. Åt knappt alls, faktiskt.
Inte konstigt att jag inte kunde behålla vikten när Miche kom upp över jul! Vi åt och åt och
lite för mycket, kan tyckas.. gick upp till 70 igen. Damn. Men ja, nu är han hemma hos sig,
och jag är hemma ensam och tar hand om min vikt. Ha. 68,5 idag, men min vikt går upp & ner
flera kilo bara under en dag. Väger mig oftast bara på morgnarna men ikväll ska det bli 40-årsfest
med smörgåstårta och vin! Så jag ska nog upp och toucha 70 ikväll igen. Minst! ^^

Målet (eller iaf ett delmål) är ju att komma ner till 63-64, helst stanna där. 
Lite regelbunden motion hade ju inte skadat!
Nu ska jag försöka styra upp kläder till ikväll. Och förresten ringde jag EHB och frågade var fan
fastighetsskötaren hade tagit vägen. Och det verkade inte de veta heller. Så hon skulle ringa dem.
Hurra. Men de lär ju inte komma idag, heller. En till iskall helg.

Och - man ska tydligen inte ha under 20 grader i badrummet.
Jag hade, efter min varma långa dusch, 16 grader. Med andra ord brukar det vara mycket kallare.
I resten av lägenheten har jag cirkus 17. Fantastiskt! Och hur kallt var det inte då förra veckan?!

  
 

Postat av: Linna<3

alltså ida. eftersom att du har ringt dom tyckre jag att du ska kräva billgiare hyra. man ska inte om man hyr bostad behöva vänta så länge o dessutom, inte ska man leva med så kallt!

ja blir så arg på dessa dumma personer som låter dig lida så! :(

2010-01-15 @ 14:35:50
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: S.

Fyfan. Ring och klaga på dom!

2010-01-15 @ 16:06:53
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0