Torsdag & c:o.

Tjoff tjoff. Hämtade ett paket från HM på vägen hem från stan.
Trevligt att man ändå kan bli försedd med sånt fastän man är As-pank Deluxe Guldutgåvan!
Hmm, fast jag får ju visserligen betala det själv i slutändan. Hmm. Längesen jag beställde dock.

Säger hej till två rosa leopardhanddukar som var på rea, även två leo-tyg-korgar på rea, en gul/grön
sommarklänning (49,50-) i small som var för STOR! (eh?) och en svart tunn t-shirt (49,50-) som man kan
knäppa upp i halsen som jag inte ens minns att jag besällt (?) men INGEN svart lång "maxiklänning" som jag
längtade efter mest, och INGEN bandeau-bikini som jag beställde typ i.. vintras? Våras?

Klänningen står som slutsåld och det är ju himla konstigt eftersom den inte var det när jag beställde den..
Och bikinin kommer i "mitten av juli" om man ska tro dem rätt. Men det gör man ju aldrig.





Annars har jag varit på möte på AF, himla länge, och sen satt jag i Klosterparken en stund tills det kom en
massa läskiga fiskjävlamåsar så jag var tvungen att först gömma mig och sedan gå därifrån, sen en snabbis
inne på HM och sen hemåt. Och sen klädprovning. Och nu kom jag på att jag inte ätit nånting på hela dan.
Inte nånting alls sen de där chipsen igår kväll hos Hanna. Men fan vad healthy! Ska promenera ner på stan
igen om typ en timme för att möta upp Elin efter jobbet, sen hem till dem och typ käka middag och repa.
Men jag kanske borde äta NÅNTING nu....?









 

Postat av: linna

sånt där har hänt mig på HM med.jag blir så less. en jacka jag gääärna ville ha. men sen när jag kikade på sidan så fanns den så jag beställde den igen.

A ) de som beställer o saker tar slut borde få förtur till det om folk skickar tillbaka.

B) kan man beställa nåt tycker jag inte att det borde kunna vara slutsålt????

C) gå och kika igen, den kanske finns igen... :)



2010-07-08 @ 19:29:39
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Traditionell postorder när den är som bäst :) Slutsålt och restnoteringar...och flera veckors leveranstid.



Det där med mat låter inte helt fel, vilket påminner mig om att jag inte ätit sedan lunch och skafferierna är tomma. Affären nära har stängt, affären långt bort stänger om tio minuter och affären jättelångtbort stänger om ca en timme.

2010-07-08 @ 20:52:07
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0