En dag som gått i badandets tecken, typ...

Pheew, whatta day! ♥ Som sagt - barnvakt åt Maja plus sällskap av Hanna & kidsen, sen blev det bad i Åsa's pool,
Daniel kom direkt från jobbet och badade han med! Viggo var tokig på slutet och dök från kanten, haha! Vi åt
lite mellis också, och när Hanna & c:o åkte hem så gick Maja & jag hem till henne och käkade glass på en filt i
skuggan på gräset, sen tog vi vagnen och promenerade upp på stan när mamma Elin slutade jobba...







...och redan då var jag helt slut, men då mötte jag upp Mia för att åka ut till Thessan i Kolarvik och bada tillsammans
med Ingrid & lillasyster Karin! Jag trodde inte det skulle bli nåt mer bad för mig eftersom jag skämt bort mig med
26-gradigt poolvatten... men det var nog nästan ÄNNU varmare i sjön! Så vi badade och "vindsurfade" (hrrm, mest
paddlade med armarna kanske?)
och fikade vattenmelon & chips i kvällssolen på bryggan. Fy fan vilken bra kväll!
Helt perfekt.. Inväntar lite snygga (?) bilder från Ingrids kamera, tills dess får ni nöja er med dessa från min mobil:








                                   
 
                                                    Repris på denna kväll, snarast! ♥
 

Postat av: Carro

wow vilken underbar dag, de förtjänar du!! kramar

2010-07-14 @ 22:48:28
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0