Hej hej hallå dagboken.

Har sovit gott på sömntabletter två nätter i rad nu. Vilken befriande känsla det är.
Tänk att man ska bli så glad för en så enkel grej som att kunna somna... ♥

Sitter inloggad på Lunar och bestämde mig för att läsa mina gamla [daahg-bewk]'s-inlägg,
from the top på HittaFiskenkontot. Och nu snackar vi 4:e december 2003. Jag lär ju ha att göra idag alltså...
Men jag har inget bättre för mig ändå, sov till klockan 14 och har iiiinga planer. Gud så skönt. Sen ska jag
skriva om, och lägga upp bilder från gårdagen.

56 dagar, förresten, sen stänger det. Lunarstorm.
Rädda det som räddas kan!
 

Postat av: S.

Har du övergått till LS8 eller skiter du i det? :P

2010-06-12 @ 16:59:26
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: linna

attans va trist det är. hoppas du kan spara allt :)

2010-06-12 @ 18:33:58
Postat av: Lajl

ooooh jag har ju oxå massvis med dagböcker där. har nog glömt min inloggning men har inte avslutat mitt konto frivilligt än för just dagböckernas skull. på nåt sätt var de roligare på LS-tiden. hihi.

2010-06-12 @ 19:08:42
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0