Midsommar - check!

Som jag skrev på Facebook; nu är midsommar avklarat med fantastiskt väder och en massa mat,
fika, musik, umgänge, barn, och mot slutet: MYGG! Vi fick lov att flytta inomhus trots att vi hade
det så mysigt och bra i partytältet med stora terassvärmaren.. myggen anföll från alla håll och
fastän vi hade ihjäl hundratals med den farliga myggdödaren så fick vi se oss besegrade. Attans.

Tack familjen Furin för midsommarfirande ala 2010, och alla andra såklart som var med!

Nu ska jag hoppa ner i sängen (med en sömntablett i magen fastän jag inte borde, men jag vill faktiskt
garantera mig själv sömn...)
och pussa katten godnatt och yada yada yada. Imorgon är det lördag,
jag har varken planer eller förväntningar, på söndag rep, på måndag lunchgig på hotell. Yeah man.
Godnatt godnatt. (och imorgon kommer bilderna)

   


Postat av: Kaffehörnan

Hej du

Så trevligt du hade igår, jag hade med trevligt

Ha en bra dag

2010-06-26 @ 17:15:42
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0