Water!

Mitt vatten stängs av kl 22 ikväll och jag trodde inte jag skulle hinna hem tills dess, eftersom det är torsdag..
Och gissa hur snabbt jag slängde mig i duschen, när jag var hemma redan 21:20!? Wohoo!
Och sminket har jag tvättat bort också, vilken lyx... det står två tillbringare och en stor skål med vatten här
på diskbänken som jag bunkrade upp med redan imorse, för diverse nödvändigheter.. skönt att ha klarat av
de två sakerna som jag trodde var omöjliga, redan! Weee! : ) Undrar om man skulle satsa på att få i sig lite
middag eller smörgås eller nåt, jag är hungrig!! Alltid! Eller, ja ganska ofta iallafall. Imorgon är det skolavslutnings-
fika hemma hos Winterliden och där blir man ju alltid övermatad med bullar och fika... så imorgon behöver man
knappt käka frukost, haha! Sen ska Elin & jag barnvakta Leo & Viggo litegrann också, hämta på dagis och sånt.
Så mamma Hanna kan plugga ostört.

Inatt ska jag ligga med mina sömntabletter. Lovely. ♥
 


Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i nån typ av form

Trist att vara utan vatten, det är värre det än att vara utan el.



Sov gott med dina tabletter. Skulle behöva sådana ibland jag med.

2010-06-10 @ 22:31:08
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Carro

vilken tur att du hann :), varför ska dom stänga av vattnet?

2010-06-11 @ 11:08:55
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönt med sömnpiller!

2010-06-11 @ 13:15:46
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0