Zzzz....

Temat för dagen är uteslutande: Zzzz......

Jag sov tills klockan började närma sig halv tre och sen så kände jag att det var dags att gå upp..
Eller, knappt, men jag gjorde det ändå. Efter att jag ätit frukost (bestående av nudlar, macka, och yoghurt)
så somnade jag nästan i soffan. I should have. Sen har jag bara degat hela dan, klädde på mig runt kl 18:30
och gick till Willy's för att handla kattmat (och en gurka, kikärtor, & tydligen Werthers-kolor), och sen en massa
stå-vid-datorn. Håller på med layout till en affisch, för ett litet mini-gig.. hoppas jag är klar.. jag är så trött!!!

Har käkat middag också, kycklingfilé & sallad.
Sen en liten portion citron&lime-pannacotta från igår.  
Skulle kunna somna nu. Här och nu, ståendes.
Och att det här är bloggvärldens tråkigaste inlägg ever, gör inte saken bättre.
  



 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0