"Walk? Are you talking to me?"

Efter att vi fikat hos pappa (i hans lägenhet, de hade inte tagit ut utemöblerna än!) så stannade Hanna
& c:o kvar en stund så kidsen kunde leka på lekplatsen här utanför mig. Då gick jag in och hämtade Bella
så hon kunde få traska runt lite i sitt koppel! Men fanimej, det var hon INTE på humör för!! Hon drog så
mycket så hon fick hostattacker, och sen låg hon bara på mage och jamade högt. Yeezuz. Här försöker
men vara snäll och låta henne få lite solsken och frisk luft och gräs under tassarna... but nooo nooo...
Hon blev ju åtminstone ÖVERLYCKLIG när vi kom in igen! Och nu ligger hon nöjt utsträckt på golvet här.





Annat var det imorse, i solen på balkongen:



Postat av: S.

Hahaha, lilla hårbollen!

2010-05-02 @ 15:58:21
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: S.

Sv: Haha, jag gråter också som fan när jag ser den filmen. Eller som du - tjuter..

2010-05-02 @ 16:35:12
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0