Två timmar med Maja mitt i stöket! : )

Tjolahopp! Inte blivit något bloggande idag, har haft fullt upp! Tänkte gå upp 8:30 men försov mig till 9:23 då
Hanna sms:ade. Suck! Har inget minne av att jag ens vaknat och stängt av alarmet. Lär ju INTE ta nån sömntablett
inatt! Tåget väntar ju INTE lixom... Och inte sms:ar det och väcker mig heller.
Då lär det inte bli mycket sömn överhuvudtaget. Men man kanske hellre väljer det, än att missa tåg.
Hinner ju sova heeeela vägen ner till Lund om inte annat.

Maja är här och vi har ätit oss mätta på pizza (Tack pappa Herman!) och snart blir hon hämtad och så ska de titta
på konsert. Själv får jag stå över eftersom jag ska upp så okristligt tidigt imorgon!! Och måste lägga den tiden på
att packa färdigt.. och STÄDA färdigt inte minst.. ^^ 


                                    
Nej nu hann hon bli hämtad! Elin var nyss här. Well, back to packningen!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0