Fika & shopping med småskruttarna! ♥

"Viiiiilken hääärlig daaag, lalala-laaa, lalala-la, lala-laaa..."

Fast med liiiite mindre sommarkänslor... ; ) Vaknade och gick upp kl 13:10 av att lillasyster ringde.
Klädde på mig, sminkade mig, pussade lite på katten, och sen mötte jag upp Hanna & nyvaken Viggo
utanför mig! Prommis ner på stan, en massa gott fika på systers bästa fik, och sen shopping! Yay!
Borde hålla lite i pengarna, har ju varken köpt vinterjacka eller skor än! Ehumm! Inte för att jag lär
hitta nåt i den här stan kanske... Sen är jag inne lite på idén att sy om min vinterjacka från förra året.
< Och med "förra året" menar jag den som jag köpte 2003... > Alltså förra året, förrförra året, förrförrförra
året, förrförrförrförra året, förrförrförrförrförra året, förrförrförrförrförrförra året, förrförrförrförrförrförrförra
året, OCH slutligen förrförrförrförrförrförrförrförra året!! Hmm, kanske borde köpa en ny ändå alltså.... ^^

Men jag gillar den ju. Och den har ju varit med länge lixom. Bra betyg. Det gör inget att den är lite för stor,
den är ändå fin men jag skulle vilja korta ner den lite. Den är för lång. Det har jag alltid tyckt. Undrar om
min syrra kan hjälpa mig med det... I better ask... fast det kanske är svårt att sy upp en jacka, med foder
och hela alltet, byta dragkedja måste man ju göra också... men det blir nog billigare än en ny jacka iaf! : )

Nu ska jag packa upp mina påsar och beundra allt jag köpt idag! Oooja!
 


                        

 
Provade en tröja på Lindex som jag inte köpte (barnavd.), men är sugen på... fast jag köpte en annan
stickad, också på barnavdelningen, fast pojksidan... I'll show you later! Love it! Lite samma style, fast svart.
Förresten har jag blivit med lugg igen!! *gilla* : )



Elefantkrokar från Åhléns som jag köpte... de kommer göra sig skitbra i en eventuell Stockholmshall någon dag... ^^

                        
                       
                                         Fortsätta på armen snart, yes please...... ♥

 

Postat av: Åsa

Världens bästa fiiiiiiik ;)

Gilla ! yes :D

Puss kram fasen vad fin armen är !

2011-12-02 @ 20:46:40
Postat av: Matilda

Gilla luggen definitivt!!!!! ;-D

2011-12-02 @ 21:39:24
Postat av: Harry

Lugg gillas! Skitsnygg i det.



Snygg tröja, gött att den var så lång. Visst, nu är ju inte vi så himlans långa direkt, men barnavd. brukar imo ha lite korta saker, eller så har jag längre överkropp än du.

2011-12-03 @ 03:07:18
URL: http://phergon.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Supermysigt att strosa omkring med de små!



Tack så mycket för komplimangen förresten! :)

2011-12-03 @ 12:29:19
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: johanna

alltså jag dör din tatuering är så fin!

2011-12-03 @ 17:48:09
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: Sofia

Åh, krokarna! <3 Skulle passa superbra i min lägenhet, med djurtema :-)

2011-12-04 @ 13:30:06
URL: http://shirins.wordpress.com/
Postat av: paij

mhm. fin i lugg!

2011-12-05 @ 16:21:19
URL: http://rubyredlips.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0