Wrap it up.

Åh fyyy vad skööönt att helgen är ÖVER!! Ja så säger man om man jobbat helg och är ledig måndagar... ^^

Trött så det knakar om det. Jag knakar förstås lite överallt som vanligt. Hungrig är jag också, åt väldigt lite
lunch på jobbet för jag hade ingen matlust då. Det har jag nu. JÄTTEMYCKET. Och eftersom jag knappt orkar
laga nåt så köpte jag lite grillad kyckling, som jag ska para ihop med lite grönsaker & currymangosås och
bädda in en wrap. Eller tre. Omnomnom! Inte fastna här. Det har jag redan gjort ett tag. Ida gå härifrååån!

Och på tal om wrap så har jag slagit in ett paket idag. Som jag ska skicka imorgon. Jag har velat göra det i
ungefär två månader, men först nu finns det råd till sånt. Yay! Då blir man glad.
 

Postat av: S.

Sv: nja, vi hade "terminsavslutning" på småbarnspedagog-kursen.. :)

2011-12-04 @ 18:52:14
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Lajl

Åååh jag har oxå jobbat helg men jobbar imorn oxå. Kl 7, gaah jätte tidigt jämfört med vanliga 7.30. Ja en halvtimme gör himla mkt. Ååh gonatt fina.

2011-12-04 @ 21:36:50
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0