Tillsammanstid.

" W e   m i g h t   d i e   f r o m   m e d i c a t i o n  
b u t   w e   s u r e   k i l l e d   a l l   t h e   p a i n . "



N e j , jag har inte deppat hela veckan p.g.a mitt ex, så ni kan sluta tro det här & nu.
Jag har större problem än så, faktiskt. Men jag tar mig igenom det, jag  h o p p a s  att jag gör det. 
Jag har haft min fina kille vid min sida ända sedan i söndags, men nu har han precis åkt hem.
Han ger mig ett stort stöd och jag är så jävla glad att jag har honom!! Så jävla mycket kärlek. ♥

Jag åkte till honom i söndags, och så var jag hos honom till tisdag, då åkte han med mig hit hem.
Har knappt orkat göra nånting, har inte jobbat på hela veckan. Igår var Hanna & Viggo här och fikade,
sen kom Daniel & Leo också. Och så var det ett möte på kvällen som jag typ fejkade mig igenom.
Ikväll blir det rep - som jag inte alls känner för - men det kanske är bra att komma ut lite.....
Men det är så svårt att släppa "vardagen", nåt som vi blir ombedda att göra vid rep för att kunna fokusera
på uppgiften... Men kan jag släppa det? Jag känner mig lite splittrad om ikväll...





                                    

Sen har det mest varit kvalitetstid och tillsammanstid, jävligt mycket tv-spel, ritande, och en massa närhet.
Att bara ligga bredvid och känna en arm om en, och varma andetag i nacken, känns som en välbehövlig
medicin ibland... Kanske den bästa. Nu får jag "klara mig själv" i några dar, men vi hoppas vi kan ses redan
i helgen också. I hope so.



Jäklarns dumma pennor... nåja. Det var inte meningen att det skulle bli Alice in Wonderland-touch på katten
först men sen när jag väl gjort munnen var det lixom "Whatta hell, nu kan han ju bli lila också för den delen."
(och nej, den är inte riktigt klar... den SKA få morrhår...)



Nu ska jag käka och försöka bli lite människa eller nåt. Eller så går jag och lägger mig. Tufft val.
Mmm.. okay. Äta. Iallafall till att börja med.
 

Postat av: Fannie

det här inlägget makes me go aww

(:



lovelovelove

2011-02-03 @ 16:55:26
URL: http://haterluv.blogg.se/
Postat av: Carro

awh... mysigt... <3

2011-02-03 @ 21:55:20
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: johanna

Mys med närhetstid :)

2011-02-04 @ 00:18:54
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Linna

hoppas att det inte är nåt för allvarligt som finns i ditt sörta huve. men skönt att N finns där för dig! ♥ och xkan vara dumma i huvet även om man är tokkär i nån annan. och det får vara jobbigt och komplicerat. det är ju mellan er och INgen av oss vet ju nåt egentligen...

kul med söta bilder på dig & N. och ni båda ser ut att rita JÄÄVLIGT bra!!

nu får du rita en tavla åt mitt håll sötis! ;) PUSS

2011-02-04 @ 08:41:06
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Linna

min kommentar försvann :( suck.

men skrev nåt om att det är kul att se dessa fina bilder ihop på er och att ni båda ritar sjukt snygg. du får rita en tavla hitåt ;)

och vad gäller ex så kan det vara krångligt och känsligt även om man har nån annan man är tokkär i. inget i livet är ju svartellervitt. och bara NI vet ju vad ni hade liksom..

sen hoppasjag att det inte är nåt för allvarligt som tynger ditt huvud. finns här om du vill skriva av dig! kram & puss

2011-02-04 @ 08:43:58
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Linna

haha japp nu kom allt med xD internet is not my kind of thing ;D

2011-02-04 @ 08:44:22
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0