Väck mig på måndag.

Klockan är 16:36. Jag åt frukost, sminkade mig.
Pigg? Njäh.
Snygg? Jovars.

Men jag har inte ens kommit så långt som till påklädningen, för Hanna hade visst hamnat i Västerås istället,
och eftersom jag bara hade en affisch som skulle upp nere på stan och resten här uppe, så kände jag inte
för att knalla ut i frysvädret all by myself. Har istället frusit ihjäl inomhus och legat på sängen med Bella
och läst lånebok från Mia. Linda Skugge's "Tal till min systers bröllop". I love her och hennes sätt att skriva!
Har hennes bloggbok i min ägo och har läst den fem gånger. Wohoo, äntligen lite "nytt"!
Ska läsa allt hon skrivit. Lätt. Kommer läsa ut den här alldeles för fort.

Lite umgänge hos Eve ikväll och glo på Mello, är planen. Hanna & hon ska visst käka middag ihop men heter man
Ida så kan man ju istället njuta lite solonudlar hemma innan. Att låna mer pengar finns inte på agendan, I tell you.



Måndag kväll, då kommer du. Måndag kväll måndag kväll måndag kväll. Jag längtar.
 

Postat av: Eve

Klart du ska komma hit! :)

2011-02-19 @ 17:00:17
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0