2011 är vårt! : )

Ja, och så var det januari då! Jag fick en kick-ass-awesome start på året tillsammans med N,
det var nedräkning och allt! Han stannade över hela helgen och åkte hem idag... Saknar redan.. : (
Vi har mest varit hemma och tagit det så lugnt som man kan, typ, med några timmars rep med
Elin & Jonas i lördags, och tacomiddag hos Hanna & Daniel igår! Greeeaaat! ♥


                                                                                        Hey, han är rätt bra på det där.... ♥
                                                                                                   "Kawrtnee", såklart!

             Han fick rita lite på mig med häromdan, i brist på tatueringspengar från min sida, hahaha!

                        
                        
                        
Ensam känns inte så himla kul, I must say... lite ledsen i ögat, ja! Imorgon börjar vardagen igen med jobb/praktik
klockan 10-15, nu gäller det att fokusera.. helgen som kommer får mig att må illa av stress och ovetskap, det är
inte alls kul men jag kan inte göra NÅGOT åt det. Ta körkort och vinna en miljon, kanske, men det känns ju kanske
inte som det mest realistiska. Och att tänka på alla räkningar som inte är betalade och det tomma kontot gör också
ont, men jag kan inte göra något åt det HELLER, om ingen känner för att låna ut sisådär 2000 spänn till mig?
Nä, typ inte... Fan. Jag vill bara stänga av, för jag orkar inte, och även om jag hade en fin fin fin start på året så
blev det väldigt väldigt väldigt jobbigt så fort han åkte igen.... Reality's back....
 

Postat av: Maja Lilja

:)

Du har gjort något med håret va? röda slingor? eller är jag så där typisk "kille" just nu o inte har lagt märke till det innan....?

2011-01-03 @ 20:06:37
URL: http://www.majalilja.com
Postat av: Helen.

tyckte också håret har sett lite rött ut på några bilder :P.



den understa bilden var väldigt fin btw :)

2011-01-03 @ 20:23:23
URL: http://wincent84.blogspot.com
Postat av: Miche

Det tog mig 9 tim att bli färdig! La HELA min söndag till det! Ser fram emot din "bildkrönika"

2011-01-03 @ 20:59:28
URL: http://www.michelandgren.blogspot.com
Postat av: carro

oh vilka fina bilder :D - du är fin! och vad duktig han är på att rita!, ni är så fina ihop <3

2011-01-03 @ 23:50:22
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0