Heh?

Jag var nere på stan nyss, och inne på H&M fick jag ett väldigt konstigt telefonsamtal...
Det var en tjej som grät och skrek och frågade upprepade gånger "Varför kom du inte!?" och hon påstår
att jag skulle träffat henne & hennes pojkvän på någon pizzeria idag, men hon ville INTE presentera sig
utan sa bara "Du vet mycket väl vem det är!!" - men jag svääär, jag har ingen aning om vad hon pratade om!
Börjar undra om det är någon som påstått sig vara jag och stämt träff, jag har fan INGET med detta att göra.

Gud så obehagligt. Att någon i bakgrunden skrek mitt för- och efternamn och min adress känns ju också ganska
olustigt. Ja, jag är jag, men jag har ändå ingen aning om vem människan är.... : / När hon inte ville presentera 
sig utan bara var otrevlig så konstaterade jag lugnt och sakligt att samtalet var över, och lade på. Tjoho.
 
Hur blev det såhär?
 

Postat av: Carro

Eh? Undra om det är någon som bara ville jävlas med dig.. fast märkligt att jävlas om just en sådan sak isåfall.. eh... olustigt och obehagligt och onödigt...

2011-07-02 @ 16:27:01
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Anna

Eh fan va konstigt.. Även om du hade bestämt att du skulle träffade henne och hennes pojkvän på någon pizzeria så börjar man väl inte skrika och gråta för det?

2011-07-02 @ 16:55:48
Postat av: Eve

Sickofreak! Herregud!

2011-07-02 @ 19:37:54
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: SavageGirlie

Låter riktigt obehagligt att få samtal av en knäppgök... Kanske dax att skaffa skyddat nr?

2011-07-04 @ 01:42:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0