Åsom.

Jag upphör aldrig att förvånas/förundras över grejen med att man måste vara anonym när man skriver en
kommentar som är det minsta negativ...? Jag tycker att låtarna i videon jag lade upp igår är VÄLDIGT lika på
många sätt, refrängen går exakt likadant, bara i en annan tonart, texten är densamma, och upplägget på videon
slash uppträdandet är ju lite samma också. Fantastiskt kul! Och ja, jag har även hört likheterna med Saade's
och c:o's låtar också, även om jag nu var "seeeeen" med den här "nyheten".  ^^
(...sa inte att det var en nyhet heller, haha).



Tack förresten för skotöjartips, dock var det det enda jag redan kunde, och det ägnade jag kvällen åt igår. ^^
Ja så långt som jag orkade iallafall, tills jag trodde jag skulle hamna i amputationsfarozonen. Typ.
 
Hade en lousy natt som jag inte vill uppleva igen. Fan & c:o. Var vaken länge och alla tårar jag grät har resulterat
i att jag ser helt jävla överallergisk ut idag. Vaknade kl 12:34 av ett sms från min handläggare om en jobbmässa
som hålls här på AF imorgon, det ska jag allt gå ner och undersöka! Och eftersom det tydligen är "International
day of awesomeness
" imorgon har man ju INGET att förlora! Give me a job, I'm awesome! ^^

                            

Frukost nu. Hur bra är det att vara sugen på två liter cola då? Tur (?) att jag inte har någon.
 

Postat av: johanna

haha ja jag läste den där anonyma kommentaren, HAHA den var ju lite rolig ^^



sv: haha jaa den är helt klockren!

2011-03-09 @ 13:38:14
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Charlie Bernadotte

men skit i den?! man ska inte bara få ros jämt, det hör till INTERNET.. (ehm.. allt är sant som står där btw just so u know) ;) men skitsamma.. och det är väl en fegis som kommentera helt klart :P

2011-03-09 @ 15:28:51
URL: http://charliebernadotte.wordpress.com/
Postat av: Patrik

Du ser väl iaf ip-adressen och vet om det är någon som brukar kommentera :) Vet de som gjort det misstaget på andra bloggar och sen har det blivit livat...

2011-03-09 @ 15:55:19
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Sara

Sorry. såg int att jag missa skriva namn. men står för det jag skrev, jag tycker int låtarna är lika mer än det jag skrev.



håller inte med dig på den punkten.

2011-03-09 @ 17:39:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0