Födelsedag.

....och sen skulle Dawid ha blivit 26 år idag också.
Han som inte ens hann fylla 16. 

You will always have a piece of my heart.
 

Postat av: S.

Dawid tittar nog ner på dig från himlen och ler över att du kommer ihåg och hedrar hans 26:e födelsedag! <3 Du är en sån otroligt vacker person med det renaste hjärta av guld. Dawid är stolt över dig, likaså jag.

2011-03-17 @ 14:35:43
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Carro

Det är så fint att du skriver om Dawid, Ida..Håller med S, <3

2011-03-17 @ 14:52:56
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Åsa

Oj... tänk vad tiden gått fort. Känns märkligt ibland. Som nu, när man uppmärksammar nåt som sitter så noga fast i minnet. Vi var ju där, du och jag. Känns som det var nyss..

Overkligt och bara meningslöst alltihop.

Orättvist på alla sätt.

Man kände sig så maktlös och ohjälplig.

Overkligt.

En sån konstig tom känsla när vi till slut åkte därifrån på kvällen. Vad skulle jag säga för att trösta? Vad skulle jag göra för att lugna? Vad skulle jag hjälpa dig med för att ta bort smärtan?

Svaret fanns ju inte förstås.

Men vi fanns ju för dig.

Då, när allt rasade.

Oj vad långt inlägg det blev. Fy, gåshud längs hela ryggen.

Grattis Dawid 26 år, 16 på jorden och 10 i himmlen.

Åsa

2011-03-17 @ 17:48:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0