Friday, bloody friday.

Tillbringade några timmar på stan med Hanna! En sväng på H&M där vi provade några nya skumma bikinisar
och Hanna slog även till med att prova en helskum baddräkt, som var både jättekonstig och snygg på en gång!
Nope, inga bilder på det.... Tyvärr! ^^ Jag glömde käka frukost så vi gick till Wickmans där Hanna a.k.a Kaffe-Hitler
tog en latte, och jag tog en megatallrik enchiladas! Omnomnom... nu behöver jag inte äta förrän på söndag, typ.



Sen tog vi även en sväng till bibblan där Hanna skrev ut papper, och sen Ica Supermarket, och sen H&M igen
eftersom jag fortfarande behöver en mascara. Återigen - inga fynd. Måh.

När får man sluta använda vantar? Jag gjorde ett försök imorse med torgvantar - ni vet såna med avklippta fingrar -
men det var waaaay too cold för det. Fy fan. Ja, jag satsar väl på att bli av med dem till juni åtminstone... : P



Elin & jag beslutade att skjuta på kvällens rep till imorgon kväll, och sen kör vi även hela söndagen. Nice!
Jag är ändå så JÄVLA trött just nu så det gör inget. Ska börja spåna på lite koreografi istället... Imorgon har
Hanna lockat med Ikeabesök, jag faller som en fura! I'M SO IN! : ) Har inte varit på nya Ikea Erikslund ännu,
det ska ju vara jäääättestort... lovely.
 

Postat av: Storasyster Annie

Ja, det är verkligen stooort på nya Ikea. Stort & bra, och det gillar vi juh ;-)

2011-05-06 @ 18:09:27
Postat av: Maria.I

Jag använder också fortfarande vantar(i alla fall på morgonen och kvällen). Nya Ikea är verkligen stort och har många visningsrum vilket är jättebra men lite rörigt. Det enda jag tycker är dåligt är det med vagnarna(får se om du förstår vad jag menar när du kommer dit) och att en i stora restaurangen har satt ett "rökrum" i samband med barnavdelningen (alltså där de flesta barnfamiljer ska sitta och äta). Tror dock att hela det köpcentrumet kommer att bli asbra när alla affärer har flyttat dit:-) hur som helst hoppas jag att ni får en bra dag:-) Kram Maria

2011-05-06 @ 22:31:58
URL: http://innerligtjag.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0