Tonite'z da nite...

Men vad är det för en massa jäkla moln där uppe som försöker skymma min sol idag igen?
ÄR DET ASKMOLN ELLER? Ingen balkongsolning idag heller alltså? Vafan!

Ikväll kommer min älskling hit. Längtar ihjäl mig.
Tills dess ska jag... diska. Fast det är inte alls mycket så det tar nog inte så lång tid.
Sovrummet ser ut som en kläd-explosion men det är ju åtminstone rena kläder som ligger överallt.
Men, de kanske inte borde ligga just överallt. De KANSKE borde ligga i garderoben. Så, där finns det
ju att göra också.... FRUKOST, är en ganska bra grej också! Ska handla sen men kanske kan vänta
men att göra det till ikväll så jag får bärhjälp... ^^ För köper jag en liter mjölk och en flaska Cola så
är det ju typ redan för tungt! Heja min rygg! Då kan min starka karl få bära kassar istället. Yay! ♥ 
 
 

Postat av: S.

Det passar bra till nästan allting! och jag tycker de är väldigt goda, dock måste man göra något med dom oftast, för de kan bli lite trista annars. denna gång så pensla jag på pesto :) och gott blev det.

2011-05-24 @ 13:27:01
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: S.

På tal om din rygg, skaffa en dramaten! en sån där kärringvagn, då kan man dra maten hem och det är superbra :D Man känner sig som en gammal tant, men den är faktiskt väldigt praktisk.

2011-05-24 @ 13:28:18
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0