Tur att man har plåster på hälarna!

Imorse snoozade jag var nionde minut från klockan 9:30 till 11:56. Bra jobbat om jag får säga det själv!
Sammanhängande sömn, vad? Tssss. Jag TÄNKTE ju gå upp typ tio men det blev visst inte så.
Och sen tänkte jag att det skulle bli frukost och solning på balkongen men se det blev det inte heller!

Istället gick jag ner på stan i solen, mötte upp Hanna, gick en sväng, en lunch/fika på Wendy's, och sen
kom Daniel, och sen åkte de hem, och jag köpte äntligen en ny mascara för mitt presentkort och sen efter
ett tag så gick jag hemåt. Med en avstickare på ÖB och Växtriket.


                                   

Repar med Elin från efter åtta ikväll, och vi kan tydligen komma och rodda upp på Klara Hall redan ikväll,
och därmed repa på plats, typ? Yay! Annars hade vi fått göra det imorgon. Känns ju skitbra.

Fast jag är så trött och helt YR, trodde jag skulle svimma på riktigt inne på ÖB och sen har jag typ håll jämt.
Känns lite... oroväckande, faktiskt.... och eftersom min puls är sky high så kan jag inte börja sjunga upp heller
för då orkar inte min mongohals, och jag har ändå inget magstöd. YES! Vilka förutsättningar.... ^^
  

Postat av: Carro

Men åh :/ de där sista lät inte så bra... :((



Superfin dress, iaf.. och du är så snygg! :D kraam

2011-05-20 @ 21:44:16
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0