Zzzo darn zzzleepy...


Har käkat middag och är mätt och TRÖTT. Hur kan jag vara så jävla trött när jag sover till
klockan 13 varje dag? Yeah it's a mystery... imorgon är det jobb och även två kommande helger.
Så jag jobbar alltså tisdag onsdag lördag söndag tisdag onsdag lördag söndag - kom ihåg det,
alla andra dagar är jag LEDIG och vill umgås, eller nåt! ^^ (...eller sova...) Ja fan vad jag sover.
Men det är ganska uttröttande att jobba heldagar när man är sjukskriven på halvtid. Jag har fått
så sjukt dåligt minne också, tror redan jag skrivit om det, och att jag är så himla förvirrad hela
tiden. Typ glömmer bort hur man skriver och pratar och sådär. Borde man oroa sig?



 
Hänvisar till andra bloggen för ytterligare gnäll... ; )  *som jag ska gnälla ihop snart*
 

Postat av: Lajl

Förvirrad o trötthet känner jag igen. Jobbar sover o äter kul liv man har.

2011-10-31 @ 21:42:27
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Patrik

Det är nog kroppens sätt att säga ifrån lite om man blir förvirrad och glömmer saker. Ändå är kroppen en finurlig konstruktion som kan greja en massa av sig själv om den får rätt förutsättningar. Att dricka mycket (vatten) är ett sätt att ge kroppen bra förutsättningar. Hjärnklumpen består ju av hälften vatten eller något i den stilen. Inte hälften cola eller hälften kaffe :) Har själv experimenterat lite med det där nu när jag pluggar/pluggat. Vätskebrist ger dålig skärpa koncentration, lätt att glömma och svårt att göra matematiska uträkningar. Jag var en seriös coladrickare förut och kunde inte dricka vatten för det smakade inget och äckelpäckel. Men sen slutade jag tvärt och började med vatten och nu har jag vant mig...



Nästa grej att tänka på är nog att få i sig en hel del B-vitaminer genom kosten. Dom har en del med ämnesomsättning, energiupptag, stresstålighet osv. att göra. Så jobbar man mycket behöver man kunna tillgodogöra sig det man äter, då är det bra om näringen i form av vitaminer finns där. Ägg är faktiskt en sån där grej som innehåller en massa vitaminer och annat nyttigt. Det enda som fattas där är C-vitamin. Ägg är inte heller så dyra om man köper från nå trångbodda hönor med egen pinne. Vore ju synd om dom skulle diskrimineras för att dom inte får en lyxlya på 30 kvadrat.



Klart bästa Ida ska må bra :)



(Träffade förresten en Katt i förrgår som var lite lik Bella. Samma färg ungefär)



2011-11-01 @ 00:18:09
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Ida

Jag känner igen detdär med att vara förvirrad o dåligt tal. Jag kan säga helt fel ord eller inte få fram det jag vill säga

2011-11-01 @ 00:51:25
URL: http://asfaltblomma.blogg.se/
Postat av: johanna

men seriöst jag dör lite, Bella vilken poser! ;)



sv: jo ibland är jag så bra på att peppa mig själv faktiskt! Jag jobbar på att bli lika bra på att peppa mig själv som andra ^^

2011-11-01 @ 08:52:59
URL: http://tigermysig.myshowroom.se
Postat av: Jonna!

Hej Idis!



Har ett problem.. ska på maskerad på lördag, men har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till.. Tänkte att du är så finulig och påhittig så du kanske har ngt förslag?? :)



Kramiz

2011-11-01 @ 10:08:00
Postat av: tilda

Kommer du någonsin skaffa din snygga lugg igen? :D

2011-11-01 @ 16:51:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0