Glömde!

HAHA, jag har inte lagt in bilderna från Malungshelgen än. BRA JOBBAT. Det är DÄRFÖR man ska
göra sånt på en gång annars glömmer man ju bara bort det!!! Arghhh... har lite videoklipp i mobilen
också som jag skulle föra över och klippa ihop på nåt sätt... sista gjorde jag det direkt på YouTube
eftersom det inte finns några redigeringsprogram som stödjer formatet som min kamera filmar i.
Jävligt skumt, kan tyckas. Precis som resten av min mobil. 

MEN. När jag gjorde det senast - förra året - så stängde datorn av sig själv heeeeela tiden så jag fick
börja om X antal gånger. Nu är min dator i värre skick än då, så jag vågar knappt prova. Åh, neggo.


Bilderna kan jag väl iallafall försöka mig på? JAAAA, sen. Har inte ätit frukost än. Står här med mitt kaffe.
Ska rosta bröd! Klockan är över tre så jag har varit vaken i lite drygt två timmar. Det blev ju inte så jävla
soligt så jag sov länge ändå. Inget solbrännaväder direkt. BUHUHUHU, neggo igen. 
 

Postat av: S.

Hahaha, Ida! Dina matrutiner är fucked up :P Inte ätit frukost och klockan är över 3..

Svar: I know. Konstigt att min kropp hatar mig.
Ida

2012-08-05 @ 15:48:04
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Mia

Igår tänkte jag att om du inte lägger upp bilderna imorgon. ..då klagar jag. Men nu behöver jag inte det :D <3

Svar: De är inte uppe än... men nästan allt finns ju ändå på facebook, så... ; )
Ida

2012-08-05 @ 17:33:34
URL: http://byggmia.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0