"Oh noes, fredag!" ^^

Går all in för att hålla mig vaken nu. Blogga, Marabouchoklad....

Nyss låg jag på sängen lite med Bella och hon är så varm och pälsig och mysig,
då somnar man ju nästan omedelbums! Men tänkte, fan, här kan jag ju inte ligga!
Vädret är helt amazing. Men jag orkar inte göra nåt. Inte nåt som tar vara på vädret 
iallafall... Är så himla trött. Åkte hem från min karl idag, slumrade lite på tåget, 
sen var det asvarmt ute (och jag hade svarta jeans & gummistövlar, heeelt felklädd,
men det var ju det jag åkte i, i onsdags kväll...) så jag dog nästan lite. Passade ändå
på att handla på Willy's på vägen hem, trots halvdöd, & redan tung väska på axeln.
Så när jag kom hem så dog jag lite till. 

Var hungrig. Tänkte att jag ABSOLUT inte orkade börja laga middag redan vid halv 4,
dessutom är det ju omänskligt tidigt, så jag åt fyra tuc-kex med vitlöksost. Okej, det
var väl inte jättemättande. En banan kanske? KAFFE? 

Känner mig ändå rätt glad och definitivt lättad, har fått lön på kontot idag och dessutom
så lyckades Försäkringskassan fixa iordning mina papper & jag fick utbetalning av dem
häromdan, så nu kan jag betala räkningarna! TJOHO!! Då blir man ju glaaad! : ) 
 
BILDER! Kolla, jag köpte en LUVHALSDUK på Vaginatrikå häromdan. Så jävla nice. ♥
Och inte är den svart heller. Det sköter jag så bra själv. (#emo  #svart själ  #svarta kläder)
^^




REEEEGN! 



...och lite sång.... 



....och lite "nu-är-jag-hemma-och-katten-är-väldigt-kelig"-bilder;


                         

Å alla ba' "Tjohej, det är fredag, nu blir det helg!", 
medan man själv tänker "Åhnej, nu är det fredag, nu blir det jobbhelg!". 

^^

Postat av: Carro Blomqvist

åhh vilken smart, vart köpte du den?

Svar: Skrev ju det! På Vaginatrikå! Mohaha... ginatricot, that is.... ; ) 99 spänn only!
Ida

2012-08-24 @ 16:52:41
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: Carro Blomqvist

hahahaha jaaahhaaaa... :P

Svar: ; D ; D
Ida

2012-08-24 @ 18:03:09
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/
Postat av: sandra

(Y)

2012-09-01 @ 23:45:26
URL: http://modeflickan.se/sandrajohansson

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0