Fliggogiggo.

Då var det dags för Mello igen! Tar en paus från tv:n redan nu i låt nummer två, för den... suger...
Perrelli var först ut i en korsett som var skitsnygg på scenen, men man skulle INTE vilja ha en kram! 
Aj, aj, aj... ^^  (bild från svt.se)
.
.
Löningshelg nu, så det var mycket kunder på jobbet. Jag är trött. Gäsp gäsp.
Men Bella och jag kör lördagsmys framför Mello, jag har t.o.m laddat upp med Cola, och sen blir det
god mat, och sen finns det massor med popcorn! Wohoo! Imorgon är det jobb igen, jaaaajemen...
.
Nu blir det pudelrock.
.
.
.

Postat av: Carro

Riktigt snygg dress!!! Låten va la sådär Tycker jag men fan otippat att hon åkte ut! Trodde att hon skulle gå till final eller andra chansen.... Trodde mest på final. Den svängde ju :) men dressen ja.... Sjuuuukt snygg!!

2012-02-25 @ 22:49:46
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Lajl

benen se läskiga ut =/

2012-02-27 @ 16:37:13
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0