Dag 1.

Dag 1 - so far, so awesome.
 
Först: frukostkaffe & tjugominuterssolning på balkongen. Jag sov till 12:30. HAHA. Det var ju inte meningen.
Men det var skönt.... Sen missade jag samtal från polisen, sen när jag ringde upp så ville de inte svara.
Får ringa imorgon igen. INTE GLÖMMA! 



Förutom att det kom lite regn - självklart när jag var ute och gick... - så har dagen varit väldigt fin och solig!
Jag promenerade ner till stan, mötte upp Eve, Robin & lilla Källa och så gick vi ner till syster Åsa's gårdscafé.
Och man tror ALLTID att man orkar lite mer fika, än man gör. Haha. I never learn. Trots att jag knappt åt frukost.




Efter det gick Eve & jag en sväng på stan medan Robin gick hem med Källa. Eve shoppade lite bebiskläder och
jag... shoppade inte alls... sen hem till Eve, sen ut igen alla fyra. Eve bjöd på maffig grillmiddag på Klara Hall,
det blev varsin Black Angus Burger, och nu behöver jag nog inte äta förrän på lördag igen.... : ) Omnomnom!
Thank you dear! ♥




 (Eve's foto på kvällssolen!) 

Sen gick jag förbi Ica Maxi innan det stängde, för att köpa en mascara. Hittade EN kvar av den som jag ville ha,
och dessutom gick den in för billigare pris än det som stod på hyllkanten. OCH jag hade 75:- i värdecheckar.
Inte dumt alls! Nu hoppas jag den är SMASHING, blev nämligen rekommenderad den på Facebook... : ) 

Dag 1. Snart över. Den har gått bra. Men kvällarna & nätterna är ju alltid alltid svårast. 
 

Postat av: Eve

Och nu hinner jag snabbkommentera:
TACK FÖR IGÅÅÅÅR! <3
Och tack för på Måndag...höhö!

Svar: : ) : )
Ida

2012-06-29 @ 21:24:57
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0