Hårigt.

Uhhmm.... vad var det nu? Jo. Jävla väder. Soligt och regnstorm om vartannat. Som tur var, var det uppehåll
både när jag gick till och från jobbet. Idag var det söndagsjobb 11-17 som gällde och jag har gäspat och gäspat
och min käke kommer snart trilla ur huvudet, så ont som det gör. AJ. När jag kom hem kastade jag mig ner i
tvättstugan, närapå, då jag bokat tiden mellan 16 och 20. Började lite senare med andra ord, och är glad att vi
inte snor varandras tvättider i det här huset även fast jag började typ 1½ timme sent... ^^ ♥

Ooooch... ja. Det känns som om jag är världens sämsta bloggare just nu för jag har typ inga ord. Däremot har
jag jävligt mycket katthår överallt och eftersom jag fått för mig att det kanske är det som kliar på mig, så försöker
jag sanera lite här. Soffan är dödsstöten, lixom. HUR GÖR JAG? Finns inget som biter på katthåret. Inte det tunna 
ludna som lixom letar sig in i tyget. Tvättar alla soffkuddsöverdrag men VET att de kommer vara exakt lika håriga
när de är tvättade, bara lukta lite mer vanilj. Typ. Måhhh..... skulle vilja blåsa ur lägenheten och börja om. 
Mycket saker skulle vara SÅ mycket bättre utan katt, men jag älskar henne så mitt hjärta värker.... ♥ Snorpan min.



En soffa i galon, kanske?





Postat av: johanna

En galonsoffa vore något! känner precis samma sak.. i många fall vore det så enklare utan den där lilla hårkorven.. men man älskar dom ju alldeles för mycket, sådär på morgonen när dom ligger näära och kurrar och myser, eller när man kommer hem efter en lång jobbdag och någon liten hårkorv är överlycklig att man är hemma igen.. svårslaget <3

2012-06-03 @ 19:23:23
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Patrik

Gick in på nätet och fick se att världens bästa blogg uppdaterats, din blogg :) Så, jag håller inte med om att du är världens sämsta bloggare... bästa tycker jag låter bättre.



Galonsoffa vore något :) Men annars funkar det ju bra med skinnsoffa, där fastnar inga katthår och katter brukar inte gilla att riva på en skinnsoffa heller. Så kan man ju torka av om man spiller...

2012-06-03 @ 19:38:01
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Carro // Pastellkarusell

Jag vet, de e så jobbigt med hår ibland :(



sv: hahaha ja men de e ju de, jag faller ju för väskor oavsett pris, men jag har ingen äkta designväska så de e väl på tiden nu? :P tycker iofs att jag e värd de efter att ha köpt lite fula kopior back in the days.. haha :P får se, hoppas att den e lika fin som på bild, har sett den irl men de va ett tag sen.



hoppas hårproblemet fixar sig.. kram

2012-06-03 @ 20:21:44
URL: http://pastellkarusell.blogg.se/
Postat av: Lajl

Har ingen katt o kan inget om katter mer än att klappa lite på dem när jag träffar dem. Haha. Men jag tänkte på en sådan klädroller. De är ju bra o tar bort de mesta fr tyg, både kläder o soffa. Dock lite jobbigt kanske o något som du kanske redan gör.. Dont know. Jag är iaf en flitig användare av roller fast jag inte har katt :)

2012-06-04 @ 06:46:30
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Anna

Har du provat att fukta en handduk och dra på dynorna? Fukta ganska ordentligt så drar det med sig ganska mycket av katthåren...

2012-06-04 @ 10:10:41
URL: http://anushka.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0