Snabbinlägg?

Mjodå, det var ju nytt... varför finns det? Verkar ju gå att skriva lika mycket som på ett vanlig och att lägga in bilder också? MEN JAG UNDRAR - varför går det inte att blogga via sms längre? Det här är ju FÖRÖDANDE! Det har jag alltid gjort! Eftersom jag inte har en surfmobil (jag vet, ni ba "hallå mormor".) så är det ju my only way! Jag har skickat tre mms till bloggen sen i helgen och de har inte kommit fram. Whyyyy??? Vem kan jag klaga hos?



HITTAR: 

"IPhoneappen och MMS/SMS-tjänsten

IPhoneappen och MMS/SMS-tjänsten fungerar inte på det nya systemet än. Så fort alla bloggar är flyttade kommer vi påbörja arbetet med att implementera tjänsterna på den nya plattformen."
 
Ah. Okay. Phew.
 
 
 

Postat av: johanna

Det suger!! jag använder appen som bloggverktyg men den funkar inte :(

Svar: Men det ska väl komma igång sen iaf, verkar det som... trist bara att inte kunna använda det nu!!
Ida

2012-06-29 @ 14:15:02
URL: http://tigermysig.se
Postat av: johanna

sv: ja jag håller tummarna för att dom får igång den snart!

2012-06-29 @ 15:00:36
URL: http://tigermysig.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0