Tisdag @ Ida & Bella's residence.

Jag och mina rutiner alltså.. inga? Mjodå, morgnar innan jobbet t.ex. Går inte att rucka på.
Då blir det jättefel i mitt huvud. Men jag skulle verkligen behöva lite rutiner EFTER jobbet också,
och inte äta middag klockan 23. Det blir väldigt ofta så... och sen ska man duscha och dona
och sen kommer man i säng alldeles för sent. Men sån är jag. Nattuggla AB. 

Det blev iallafall smarrig middag, lax med massor av citronpeppar såklart, och sen gjorde jag en wok
på lite frysta grönsaker, och smala långa fina morötter som jag köpte i knippe (buskage?), champinjoner,
körsbärstomater i olika färger och sen på slutet slängde jag i ruccolan som fanns kvar i kylen. Smashing.
Till det; turkisk yoghurt och sweetchilisås.

Det är så himla typiskt mig att bli deppig och inte ha matlust när jag HAR mat hemma, som då hinner bli dålig.
Dumt. Dumt. Typ igår. Typ helgen.
Men idag blev det iallafall mat, och nu har jag matlåda till imorgon också. Greatness.






Postat av: Patrik

Rutiner är nog ganska bra, skulle jag också behöva skaffa. Ställde in mig förut på att ha ett liv utan måsten och rutiner, men jag ska nog rucka lite på det.

Bella i TV-soffan och zapppar med svansen :) Antar att hon klickade bort den där trista fotbollen som alla skriver om på bloggar, fb och twitter.

2012-06-20 @ 00:00:57
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Eve

Inte för att jag äter lax, men det där såg riktigt gott ut :)

2012-06-20 @ 07:47:02
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: Carro Blomqvist

åhh god middag!!

2012-06-20 @ 18:16:23
URL: http://glashusbloggen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0