Vår, underbara vår.

För ett par veckor sedan var det kolsvart klockan 4. Idag var det soligt och fåglarna kvittrade, när jag gick
ner mot stan klockan halv 5! Uuunderbart. Solbrillor på, vårjacka på! När jag passerade digitaltavlan vid
OKQ8 skvallrade den om att det var 14 plusgrader! Halleluja! Och varmt var det, i mina vinterkängor.
Dem kunde jag inte göra nåt åt, men jag tog av mig en av tröjorna när jag var på stan, och hade endast
linne under vårjackan. Hur bra? Så bra. 



Har precis kommit hem och jag kom t.o.m ihåg att gå och köpa kattsand! Det var ju en jävla tur. Jag är ju
en sån som alltid kommer på att köpa det när det redan är SÅ HIMLA SLUT, lixom, man tömmer kattlådan 
och ska hälla i ny sand, följt av ett "Ooops, just det..", och så får hon ha ett pinsamt tunt lager sand tills
jag handlat nytt. Meeen bara sedan igår kväll. Now mommy fix!

På vägen hem från stan tog jag nästan med mig någon annans katt hem förresten. Gick på Vårfrugatan och
det gick en stor fin katt utanför ett hus, jag satte mig på huk och kollade om den ville kela, och OM den ville!?
Det var svårt att skiljas åt, och när jag reste mig för att gå följde den efter en bit. Haha! Blev nästan kattjuv.



Jag köpte fina hårblommor på H&M för ett presentkort jag hade där. Det går ut på torsdag så jag passade på
nu, why låta 50:- gå till spillo lixom? Så jag behövde bara betala 9:- för dem. En stor och två mindre, vita. 
Sen var jag på Lindex och provade kläder, först den här fina tröjan från barnavdelningen;



Och sen den här fina fina klänningen som jag absolut vill ha! Påminner om en från förra året, men tror inte
den är exakt likadan? Lillasyster har en jättefin blå. Eller så är den likadan i modellen men nu finns den i röd
och en mörkare blå än sist. Anyway. Den är för lång i modellen så jag skulle absolut korta av den om jag köpte
den. Men det gjorde jag inte, har 80:- att leva på tills nästa pengar kommer! Tur att akt.ers. kommer den 18/19:e
så man slipper vänta ända till löning... This is no fun! Anyhow, här är den fina klänningen;




Ida waaaants..... Ida looooves..... Det fanns bara en 34:a kvar och den kommer säkert bli köpt, men jag ska
tänka på den tills mina pengar kommer... nu är det ju inte alls nåt sånthär jag borde köpa, utan scenkläder
till showen! Tyvärr passar den inte in i år, hahaha! ^^




Postat av: Patrik

Du passar riktigt bra i den där klänningen :) Hoppas den blir din!



Gött med vår, här där jag bor är det lite vinter än men några hundra meter bort är det vår...

2012-03-12 @ 20:09:32
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: S.

grymt söt tröja!

2012-03-12 @ 20:24:08
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Patrik

Sv: Det är sol från morgon till kväll där jag bor(om det är fint väder), men jag bor ganska högt så jag tror att det är därför som snön envisas med att ligga kvar just här.

2012-03-12 @ 21:17:31
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Natta

Åh fin!! Vad kosta tröjan?:)

2012-03-13 @ 14:56:08
URL: http://mammatillelton.devote.se
Postat av: AnnMary

SV; men tack, vad glad jag blir! :) Du är snygg du med!!! :)

2012-03-13 @ 18:08:32
URL: http://doseofmary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0