Happy bang, snow and rubber boots.

First of all!! Det snöar!! Streeeemt! (...katla...) 
Det har regnat å regnat å regnat heeeela dagen och varit jävligt kallt, och sen blev det snöblandat
och sen blev det lite mer snöig snö. Men det är inte tillräckligt kallt än så det ligger ju inte kvar,
det är bara JÄVLIGT blött. Alltså ibland är det tur att man jobbar på en klädaffär faktiskt, idag innan
jag gick hem på lunchen kunde jag t.ex. köpa ett par nya gummistövlar på mitt eget jobb eftersom
mina "gamla" är så JÄVLA trasiga så de fyller inte sin funktion alls (det enda de fyller är sig själva
med vatten....) - kolla här bara! Till vänster - de gamla med trasiga hälar, och sen de nya.



(Opraktiska femcentimetershål på båda hälarna och även sprickor fram där man böjer skorna vid tårna...)

De nya är tråkiga, jag vet, men TORRA! : ) Har inte ens haft de gamla länge alls, köpte dem för ett halvår sen
och man använder dem ju inte varenda dag lixom? Köpta på ÖB... Skulle vilja ha Tretorns fodrade som finns på
Ica Maxi men de kostar ju fucking 700 spänn. Nope, går ICKE! Så det blev våra egna.

Dålig mobilbild på snööööö;



Och lite random bilder från igår kväll...
 
                         
 
Lalala. Och ikväll är det Big Bang Theory!!! Typ massor med gånger!!! Happyyyyyy! :D 
 

Postat av: S.

Åh, kärlek till matbilden!

Svar: Kärlek till mat! ♥
Ida

2012-11-28 @ 16:54:36
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0