Say my name, say my name...

    - Can I help you?

Nä, så säger vi väl inte riktigt. För det första, inte på engelska. Och för det andra så låter vi kunderna
vara i vår butik, om de inte ber om hjälp, förstås. Jaaa, jag glömde namnskylten på bara. Såg det nyss.

Klockan är snart NIO. Vart tar tiden vägen? Mörkt är det också, det var mörkt när jag gick hem från jobbet
och det har faktiskt varit ganska mörkt hela dagen. Och regnat, regnat, regnat. Men jag har ändå haft ett litet
leende, sprakandes inifrån, hela dagen ändå sedan igår kväll. Underbar känsla. 

Jag TROR att det är Room Service på tv om tio minuter. De borde vara det. Jag TROR alltid att jag vill titta på det
men sen håller jag ändå bara på med en massa annat, och kollar bara när de är färdiga, så då har jag ju missat
hela programmet ändå. Hmm. Vi får väl se hur det blir ikväll.... kanske borde fixa lite mat också. = värma soppa.
Såååå tråkigt, jag är trött på soppa. Ravioli då?! Det är ju också jävligt lättuggat. Jag har köpt det. Det känns just
nu nästan EXOTISKT spännande, med ravioli. Man lär sig ju uppskatta det lilla i livet, om man säger så....

: ) 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0